Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 23.09.2013, 18:24
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörö Näytä viesti
Eli mitä hyvää on omasta mielestäsi tässä maassa, itse en kovin helposti keksi miksi tässä maassa olisi hyvä asua/kasvattaa perhettä..

Onko ruoho vihreämpää rajojen ulkopuolella?
Alkaa vähiin käydä hyvät puolet.. vaikka on niitä toki jotain. On tämä kuitenkin vielä moniin "isoihin" maihin verrattuna aikamoinen lintukoto enimmäkseen positiivisella tavalla.

Lainaus:
Itse olen jo 10-15 vuotta sitten päättänyt että loppuikääni en tässä maassa vietä ja jo silloin valikoinut "uuden kotimaan", kun seuraa tätä vallitsevaa menoa joka tuntuu vaan menevän huonompaan suuntaan, niin tuli taas mieleen tuo pois maasta muuttaminen...
Samat sävelet, jos vain natsaisi green card lottery vaikkapa jenkkeihin ja saisi suhteellisen varman ja pysyvän työpaikan sieltä. Toki muitakin vaihtoehtoja löytyisi, vielä mieluummin lähtisi kenguruiden maahan. Ei se ruoho välttämättä ole vihreämpää, mutta ainakin eri makuista

Lainaus:
Kertokaas omin sanoin mitä hyvää on suomessa ja onko tosiaan lottovoitto syntyä suomeen??
Ei se ainakaan lottovoitto ole - aivan järkyttävän kallis maa asua ja kalliimmaksi vain menee. Eihän se halpaa ole tämänkokoista maata pyörittää näin pienellä väestöllä, mutta siitä huolimatta lähes kaikessa kulut on karanneet käsistä ja kalliimmaksi menee.

Löytyy paljon hyvääkin, mutta paskaa sitäkin enemmän.. Ulkomailla olen joskus nuorempana asunut, ja töissäkin ollut muutamana kesänä. En näe mitään syytä miksi en lähtisi täältä vaimon kanssa pois jos vain sopiva tilaisuus tulisi. Kuitenkaan tyhjän päälle ei ole tahtoa lähteä, eli joku työdiili pitäisi ulkomaille saada.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maukasta ruokaa, mitä hyvää söit tänään ? Porvoon Hilma Chit-Chat 193 12.05.2020 20:15
mitä sitä hyvää muuttamaan..? young n dum Chit-Chat 12 17.11.2012 10:53
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? H_Nietu Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 5 18.10.2011 01:40
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? telipeto Tekniikka & Jutustelu 53 25.09.2008 06:37
daihatsu mitä hyvää/ huonoa? methäman Tekniikka & Jutustelu 3 23.10.2005 18:25

Sivu luotu: 01:26 (GMT +2).