![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#31
|
||||
|
||||
![]()
Saippaus ei välttämättä tee renkaasta yhtään nopeammin kuluvaa, saattaa käydä toisinpäin. Saippaukset jäähdyttää pintakumia ja sitä kautta voi tulla lisää kilometrejä. Ainakin raskaankaluston puolella pinnan jäähtymis ominaisuudet vaikuttavat paljon kestävyyteen, avoin "nappula" pintainen rengas voi hyvinkin kestää saman tai enemmänkin kun umpinaisemmalla suoralla kuviolla oleva kesäpinta, vaikka jälkimmäisessä voi olla puolet enemmän kumia tiessä kiinni. Kunnollisesta kumista tehdyt renkaat kestää saippauksen murtumatta, vanhat koppurat voi repeillä helpommin.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Renkaan nastoitus | -Stedt- | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 03.11.2010 15:04 |
bfg at nastoitus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.10.2007 16:01 | |
Renkaiden woblausnopeus? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 18.10.2007 08:57 |
Renkaiden treadwear | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.09.2006 12:59 |
maastorenkaan nastoitus | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 08.09.2005 22:41 |