Itellä tulee tuettua suomalaista aina kun mahdollista, vaan ei oo viime aikoina oikein ollut.
Esimerkki 1.
Tilasin Dodgeen neljään nurkkaan jarrusatuloihin kaikki mitä vaihdettavissa on (männät 8kpl, tiivisteet, pölysuojat, liukutapit+niiden kumit ja pultit.). Rahteineen, tulleineen, veroineen tuli koko sirkus maksaan kotiin kannettuna n.250€. Noh, taakse tilasin väärät männät ja soitin suomalaiselle osa kauppiaalle ja kyselin hintaa männille (4kpl) ja niiden tiivisteille. Hinta vantaalta noudettuna 150€ toimitusaika viikko, puoltoista. Rockautosta 19.90 kotiin tuotuna, toimitusaika 7-12 päivää.
Esimerkki 2
Meni Dodgesta sulakerasia. Kyselin suomalaiselta purkaamolta boksia. Löytyhän semmonen -03 vuotisesta vehkeestä. (Eli siis 10v vanha rasia.) Hintaa 800€ +postikulut. Ebay auki, sieltä löyty uus, sis täysin uusi ei mikään korjattu. Hintaa rahteineen ja tulleineen kotiin kannettuna 420€.
Mä oon tän tuhat kertaa läpi funtsinu ja mä en vaan pysty keksimään mitään syytä mikä sais mut siltikin tilaamaan noi kamat suomesta.