![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Itse ainakin kaipaisin laitetta, jolla voimansiirtoöljyt voi suodattaa kätevästi. Oma yksinkertainen mutta hidas suodattimeni on ollut laittaa öljyä puhtaaseen kanisteriin, antaa öljyn olla paikoillaan riittävä aika ja ottaa ylimmäinen osa talteen, jolloin pohjalle jää mahdollista epämääräisyyttä.
Olen näitä tarkastamiani nesteitä antanut jo parhaat päivänsä nähneeseen -77 w123 Mersuun ja näin olen saanut Hiluxiin kalliit ja uudet öljyt ilman, että on tarvinut harmitella onko aikaisempikin vielä ihan hyvää vai ei. Saman tempun tein paineilmakompressorin öljylle, laitoin takaisin kun ei silmämääräisellä tarkastelulla ollut vielä vaihdon tarpeessa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan O:rj70 tai lj70>>OSTETTU>> | jolokkana | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.08.2012 08:44 |
Myydään / Vaihdetaan Rakenneltu sporsteri>>>>mönkijään. | fomoko | O/M/V Muut | 11 | 25.01.2010 11:20 |
Myydään / Vaihdetaan Vaihdetaan Sj 410 välitetty jakolaatikko-> vakio laatikkoon!! | korbimotors | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.08.2009 13:49 |
V: Swift 1.3 kaas.-> SJ413 laatikkoon ja osiin | -teemu | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 12.05.2006 14:31 |
MTV:llä Tuunataan suburbania!>>>MENI jo | Kovakalu69 | Chit-Chat | 4 | 24.02.2005 20:32 |