Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 14.09.2004, 06:21
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Noh. Minulla kokemuksia hieman tuoreemmasta Mitsun 200sesta. Erään laskettelufirman huoltoautoksi siitä ei oikein ollut. Kyllä se vielä kulkee, mutta heikko on happi. Noh, kyseinen peli on vm2000 tai jotain -mallia. Luulen, että mainitsemassasi värkissä on melkolailla sama tekniikka, kuin turbottomassa Naperossa. Ja näkeehän noita tienpäällä vielä aika-ajoin. Tais vaan käydä niin, että Hiluxit ja KingCapit olivat tuolloin suositumpia värkkejä, mutta eikai se Mitsun vastaavakaan nyt ihan paska voi olla. Vaihdelaatikoissahan noissa on joskus ollut mainintaa, mutta en tiedä, koskeeko tämä mainitsemaasi vuosimallia. Ja loppujen lopuksihan on melkein sama, minkä värkin laittaa, jos se vaan on ollut asiallisella pidolla. Päällepäin kai toi 200nen on ihan maastokelpoinen kampe. Taka-akselille vaan lukko ja alle isommat nakit, niin alkaa pääsemään.. Ainakin johonkin asti.

Kiitos ja OstaPois..

Eespäin ja vinssillä loput..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä alennin mikä teho? p3ku Tekniikka & Jutustelu 6 07.02.2006 22:33
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
mikä mikä auto.äänestys. Tekniikka & Jutustelu 19 09.08.2004 23:07
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 06:25 (GMT +2).