Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.09.2013, 10:49
tikkukuski:n Avatar
tikkukuski tikkukuski ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: viitasaari
Viestit: 471
Perusasetus

itse en tuossa kohti seisoskelis missä tuo ukko seisoo mutta onhan sillä tietty kypärä päässä niin ei kävis kuinkaan jos sattuu kaatumaan tuo vehje päälle :P laitaan tulis vain iso lommo :P mutta asiaan liittyen niin lyhyt peräylitys kaatosaranalle ja tukeva ristikko sinne rungonhäntään

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.09.2013, 15:55
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

En osaa varmaksi sanoa tarvitseeko jälkimuutoksenakin tehty kippilava kippaustodistuksen mutta voin sen huomenna töissä tarkistaa.
Sen takia peräylitys kannattaa mitoittaa kipattavan materiaalin mukaan, ja luonnollisesti rakenne pitää olla sellainen että se kokeen läpäisee.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Kuorma-auton jousipakat vimakuus O/M/V Muut 4 13.05.2013 11:27
Ostetaan Kuorma-auton/ P-a lisäpenkit SuurSyömäri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 09.12.2011 09:19
Kuorma-auton muutosprosentit solihull Tekniikka & Jutustelu 18 16.08.2011 09:50
Kuorma-auton penkit Shuttle Tekniikka & Jutustelu 2 12.04.2007 14:06
O:Kuorma-auton vaihtolavalaitteet Racingrabbit O/M/V Muut 7 11.10.2006 07:32


Sivu luotu: 10:39 (GMT +2).