![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() en tiiä, mutta tuntus olevan tyyppivika, itellä lähti nuo 33x12,5x15" kumit kiertoon, koska auto oli täysin mahdoton ajaa maantiellä ja just nimenomaan 50-60kmh, loiva kaarre ja yhtäkkinen tärähdys sisäkurvin renkaaseen, niin sillon lähdetään.. parastahan siinä on se, ettei tuossa yksilössä ylimääräsiä väljiä ole nivelissä, tuli ronkittua useempaankin otteeseen kun vikaa etittiin, tosin pitänee vissiin viellä ronkkia uudelleen. ![]() 31x10,5" niin sen huomaa, että se yrittää, muttei lähde, taitaa olla vaan niin, ettei patrollin pyöränkulmat ja ohjaus kestä liikoja jousittamattomia painoja = raskaita renkaita. jos vian löydät niin kerrohan ihmeessä, en oo viellä täysin tyytyväinen tuon kinnerin kulkuun, eli kaiveltava selville jos uusia jekkuja jollakin on tarjoilla. miusta jotenkin tuntuu, että sopivalla jäätikällä kun tuo keksii ravistaa etupäätä niin tulee lapio/vinssaus hommia, tai pahimmassa tapauksessa pidempi saikku :P
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
mulla oli kans soa patrollissa jumalaton voblaus 35lla.
ostin toisen ohjausiskarin niin vähän rauhottu mutta ei riittävästi. sitte laskin rengaspaineita ja tasapainotin vanteet ni ongelma katos kokonaan.pienestä oli kiinni. Viimeksi muokannut _Jape_ : 10.09.2013 05:39 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Uusi iskarit eteen sekä katso lehtipakkoja jos tosi löysät niin elää norrat ja laita se ohjaus iskari vaan niin helpottaa oiretta jos ei poista .
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mulla loppu yhdestä patrollista woblaus kun vaihtoi yhden etu vanteen uuteen.
Toisessa saatiin kuriin sittä että vaihtoi 3-lehtisten tilalle 5-lehtiset jouset. Hoojiista loppui simpukkaa ja ratti akselia tiukkaamalla. Suburbanista loppu pieni alkava vatkaus rasvaalla nivelet ja tiukkaamalla kaikki mutterit. Jeepistä loppui alkava woplaus kallistamalla akselia taaksepäin korotuksen jälkeen. Rangesta loppui woplaus etu iskarit uusimalla. Tää on sellainen henkimaailman juttu että millä korjaantuu. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Itellä oli sama ongelma täysin tehaskuntosen 160 kanssa. Ongelmaa etittiin muutama vuosi ilman, että siihen koskaan löyty mitään todellista ratkaisua tai syytä. Helpotti vasta siinä vaiheessa kun möi sen pois
![]()
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nyt taisi vika korjaantua.
Säädin etuset aavistuksen haritukselle ja pistin 3 baaria painetta. Aikasemmin oli 2.5 baaria. Maantie nopeuksilla vetelee vasemmalle hiukan mutta pystyy ajamaan Pitää nyt ajella reilusti että huomaa jos voplaus tulee takas... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
vissii alettava kahtelee sit aurauskulumia, nivelis ei väljää ole ja iskarit on uudet.. jouspakka pittää sit vissiin kans piestä lävite ja tutkia viel kerran tuo ohjausiskari, noo mitäpä sitä muutakaa tekemään viikonloppuna ku laittas autoo
![]() mie oon miettiny et pitäsköhän tuosta heivata kierrejouset hitoille, joku fiksu on ängenny moiset lisäjousiksi, maantiella on sporttinen ajaa, vaan hiekkatiellä melkonen kivireki..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin pauke jatkuu missä vika??? | tessu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.06.2010 11:32 |
Missä vika? | Tekniikka & Jutustelu | 87 | 08.10.2007 17:00 | |
Missä vika? (Sj410) | antsa123 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 06.01.2007 18:12 |
missä vika??? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 12.11.2006 20:20 |
Help missä vika | Yleiset | 4 | 04.01.2005 11:07 |