![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Aika hyvä! Kuvaa niiiiin tosi elämää monissa firmoissa...
|
|
||||
|
||||
![]() Reilu peli
Pertti kävi kuumana erääseen toimiston tytöistä. Neito ei tuntunut vain millään lämpiävän Pertille. Samalla osastolla työskentelevä poikaystävä ei varmaan edesauttanut Pertin asiaa sekään.
Lopulta Pertti ei kestänyt, vaan painui tytön byrooseen, sulki oven ja sanoi: "Kuules nyt. Minä heitän satasen tuohon lattialle, sinä polvistut poimimaan sen. Siinä vaiheessa kun sinä nouset ylös, minä olen valmis. Käykö?" Tyttö halusi varmuuden välttämiseksi kysyä poikaystävänsä mielipidettä asiasta ja marssi tämän työpisteelle käytävän toiselle puolelle. Kaveri mietti asiaa ja sanoi: "No, eihän se ole tyhmä joka pyytää. Vaadi Perttiä nakkaamaan lattialle 200. Kun toimit oikein nopeasti, jätkä ei ehdi edes housujaan laskea." Pertti suostui panoksen korottamiseen. Tyttö ja Pertti sulkeutuivat tytön työhuoneeseen. Poikaystävä väijysi oven takana ja odotti sen avautuvan pian. Viiden minuutin jälkeen hän alkoi naputtaa jalkaansa. 15 minuutin kuluttua hänen kätensä alkoivat täristä. Vihdoin, puolen tunnin kuluttua tyttö avasi oven posket punaisina. "No, mikä helvetti siinä nyt maksoi", poikaystävä tivasi. "Pertillä oli koko summa kolikoina", tyttö selitti. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maailman luotetuimat autot | legro | Chit-Chat | 3 | 24.11.2007 11:00 |
Maailman asiallisin taikuri! | Palex | Chit-Chat | 4 | 08.03.2007 18:36 |
Miesten maailman vertailu... | h-a-r-z-a | Chit-Chat | 1 | 28.04.2006 18:22 |