![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tollanen suprabeam ku JOSKE lla on ihan pirun hyvä, iso peukku!!! ehkä kallis mut sou vat ku sai virman piikkiin ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on kans (firman piikkiin
![]()
|
|||
|
|||
![]()
led lenserillä mennään. jopa tuulastus käytössä toimii.
|
|
|||
|
|||
![]()
Pitkässä juoksussa en ollut tyytyväinen noihin led lensereihin vaikka aikanaan niin kirjoitinkin.
Alkoivat yksi toisensa jälkeen kenkkuilla ja hajoilla. Nyt kaikki lamput fenixin mallistosta. Niin töissä ku vapaa-ajallakin. Vanhimmat ollu neljä vuotta ja ei mitään ongelmia. Löytyy yhteensä 7 lamppua eri kokoluokissa ja muutama otsavalokin on mukana. Kaikkineen olen paljon tyytyväisempi kuin LL:n tuotteisiin. Karusti vois todeta et menihän led lenserikin kun ei paremmasta tiennyt... |
|
||||
|
||||
![]()
Siis kirjaimellisesti pitkässä juoksussa valo riittää ainakin Lumilight otsavaloissa. On minulla lenserikin mutta ei se päässä juosta voi, tai sitten pitää olla katuvalot kaverina.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kohtuu paljon tulee ottalamppua käytettyä ja ihan ääriolosuhteissa.
Petzl on todettu huonoksi samoin Led lenser Fenix on tähän mennessä ollut kestävin ja tehokkain lamppu. (Ei tarvertta vaihtaa) |
|
|||
|
|||
![]()
Ite tuli tilailtua tollanen Led Lenser H14R kopio kiinasta hintaan 13,9e posteineen. Lupaavat hieman enempi kiinalaiset tehoa tuosta samasta Creen LEDistä ku LL(220lm vs 1600lm)... =D http://www.ebay.com/itm/1600Lm-CREE-...item417662bb33
|
|
|||
|
|||
![]()
Mikä niistä? Mulla on Myo yhtenä enkä hirveesti moiti. Kolho ehkä verrattuna johonkin nappiparistovehkeeseen verrattuna mutta...