![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Millanen se on ajaa ilmajousilla ? "Tuntuuko" ne miltään ? Saako säädeltyä letkeän ja sporttisein välillä ?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Noi on ehkä jonkun jenkki pikkarin iskarit. Yllättävän vähä vaikuttaa ilman paineet ajomukavuuteen. Ei ole paljoa tulut tuunattua nyt, Vinssin töpselin korjasin ja flektin anturi on nyt sopiva 87asteinen . Termarin vaihdoin 80asteisen myös. Miten muuten kun tuo etu lukko ei taho lähteä pois päältä niin miten sen herkistely onnistuu kun juuri sain nuo ilmattua kaikkien vaikeuksien jälkeen niin ei haluais päästää nesteitä mäkeen.? Vai onko se purettava koko sylinteri? ![]() Siinä vielä jumitus kuva! ei kantanut kanevikko meseä, suzuki pirulainen tuosta meni. Viimeksi muokannut Tonza : 08.09.2013 17:04 |
|
|||
|
|||
![]()
Olisko kenelläkään tietoa mistä löytäisi kumeja siihen etulukkosylinteriin mikä on jakovaihteiston luona (pääsylinteri)
Tai koko Sylinterin? Se oli jumissa jotenkin kun ei saanut uutta nestettä sitten millään. ja minä avasin sen, ja kasatessa onnistuin rikkomaan sisemmän kumin. On muuten kohtuu hankala jos ei mahdoton saada kasaan. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
No sehän ratkas tämän pulman
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nehän pelais sitten (kuulemma) myös paineilmalla ... Ja sitähän sulla autossa on jo valmiina
![]()
|
|||
|
|||
![]() Laakeri
Osaako kukaan valasta mua nuista takalaakereista?
Kun toinen puoli vuoti rumpuun niin tempasin auki. luulin nuinvain kiristäväni laakeria kun sen klapin takia oletin vuotavan. mutta eihän tota saa kiritstettyä? Tilasin kyllä ebaystä udet laakerit ja stefat. Tuo klonksuu päittäin varmaan liki kolme milliä, ohje näytti olevan 0.5mm Mutta tuota ihmettelin että kun on vaan yksi kartio laakeri, hämmästystä aiheutti se että mikä tuota laakeria pitää nipussa? Kihnuttamatta metalli metallia vasten? ![]() |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pikku e? | -Timi- | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 21.02.2013 18:16 |
Myydään Pikku Parlokki | Eskimo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 31.03.2011 21:29 |
Pikku UAZ | AH-64D | Linkit | 7 | 23.09.2009 07:14 |
O: Pikku traktori | SoSo | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 29.02.2008 20:38 |
pikku G | Linkit | 12 | 10.11.2006 12:20 |