Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.08.2013, 17:51
tomcat tomcat ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.01.12
Sijainti: kangasala
Viestit: 64
Perusasetus

2,8 td pajeron pumpun säätäminen?


Vaihdoin -94 2,8 td pajeroon moottorin mutta pumpun siirsin vanhasta.
Merkkiin laitoin paikalleen mutta nyt kun olen koettanut käännellä edestakaisin liukusäädöstä niin ei savu hälvene.Käy nätisti tyhjäkäyntiä
mutta kun kaasun avaa niin pölläyttää putken täydeltä.
Pitääkö pienentää syöttöä? (miten ja minkä takia jos pelasi ok vanhassa koneessa?)
Kone on manuaali autosta mutta pumppu automaatista johon tuli kiinni.
Tällä ei liene merkitystä?
Vinkit olisi iso apu kun ei ole kokemusta pumppujen kanssa takkuamisesta.

Kiitos!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.08.2013, 21:45
fj40:n Avatar
fj40 fj40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.06.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 246
Perusasetus

syöttö


syöttöä voit säädellä pumpun kannen takaossassa olevasta ruuvista joka lukittu mutterilla ja sinetillä, jos ei ole koskettu. onko tyhjäkäynti korkea?
sitten vaan lukitusmutteri auki ja pienemmälle eli aukipäin, silloin myös tyhjäkäyntikiekat laskee,. pistä merkille paljonko ruuvailet jos säädöstä ei apua.

kuviakin varmasti löytyy palstalta ja netistä, itse laittaisin jos ossaisin
__________________
Terveisiä Perseestä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.08.2013, 08:34
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tomcat Näytä viesti
Vaihdoin -94 2,8 td pajeroon moottorin mutta pumpun siirsin vanhasta.
Merkkiin laitoin paikalleen mutta nyt kun olen koettanut käännellä edestakaisin liukusäädöstä niin ei savu hälvene.Käy nätisti tyhjäkäyntiä
mutta kun kaasun avaa niin pölläyttää putken täydeltä.
Pitääkö pienentää syöttöä? (miten ja minkä takia jos pelasi ok vanhassa koneessa?)
Kone on manuaali autosta mutta pumppu automaatista johon tuli kiinni.
Tällä ei liene merkitystä?
Vinkit olisi iso apu kun ei ole kokemusta pumppujen kanssa takkuamisesta.

Kiitos!
Onkos sulla myös sama ahdin? Ettei olisi ruuvattu ahtoja ja syöttöjä vanhasta padasta lisää ja tuossa toisessa ahtimessa onkin nyt eri setuppi?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 2.5 td pajeron osia. tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 19 21.11.2013 16:16
hilux td pumpun osa? tonnisata Tekniikka & Jutustelu 0 07.08.2013 21:29
O:Pajeron 2,5 TD kone -71 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 25.03.2007 20:37
Pajeron diesel-pumpun ajotus-säätö? Dunkel Tekniikka & Jutustelu 2 09.05.2006 21:53
O:pajeron 2.5 td kone JaHa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.03.2006 15:45


Sivu luotu: 10:32 (GMT +2).