Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 30.08.2013, 19:18
andy:n Avatar
andy andy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 598
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kellukka Näytä viesti
Jos talkoo väkeä tai apparin tarvista niin valmiina kuin partio poika! (itellä auto vielä vaiheessa) Oon huomannu että "aikaiset" lauantai aamut verottaa väkeä..ilmeisesti työviikon vitutukset hätistellään pe.iltana Saako kannatusta myöhäistää aloitus ajan kohtaa parilla tunnilla..? aiemminhan se on tainnu olla klo 10:00
Lähtöaikaahan voi tietty säätää myöhemmäksi jos tarvis...

Onko tänne muuten ketä tulossa, ite ilmottaudun jalkamies/makkaranpaistoryhmään.

Käykeehän taas vilkuilemassa tuota seuran sos. ryhmää, siellä taas jäsentuoteasiaa, mm. tarrat ois valmiina...
__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ISORY safari ukkolan ajoalueella 28.4.2013 nocvolk Tapahtumat 8 10.05.2013 17:16
KõueKõmin 2013 19-21.04.2013 Kynnapas Tapahtumat 4 22.04.2013 19:32
offroad tapahtumia virossa? young n dum Chit-Chat 1 30.05.2011 22:41
Tapahtumia Juniori83 Linkit 1 04.10.2005 08:52
Liikaa tapahtumia ??? Ex_inkkari Chit-Chat 3 11.09.2005 21:49


Sivu luotu: 15:30 (GMT +2).