![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Eiköhän se ole selvää miksi tuollaiset täysin "puolueettomat" lähteet huutaa tommosta paskaa. Autokaupan etujärjestöllä ja Autontuojat ry:llä tuskin on omaa lehmää ojassa ![]() Mulla ei ole yhtään alle kymppiä kuluttavaa autoa käytössä, ja paras napsii yli 20L. Niissä litroissa ja käyttöverojen kiloissa maksan niin paljon veroja ja taksirahaa vihreille, että ainakin mun omatunto on puhdas ajellessa!
|
|
|||
|
|||
![]()
Paljon on kiinni ajankohdasta, valtion budjettia kun sorvataan niin kaikki tahot yrittää huutaa omaa asiaansa hallitukselle tavalla tai toisella, kuten lehdistöön annetuilla lausunnoilla.
|
|||
|
|||
![]()
Pakko kai vähän avautua. Tyhmyys ja ahneus päättävällä taholla kun vaan vituttaa. Itse olen saanut ympäristöpuolen koulutuksen aikanaan, ja mielelläni ajattelen omissa valinnoissani jossain määrin näitä asioita. Vaan minkäs teet, kun Arkadianmäen apinalauma kampittaa parhaansa mukaan.
Ympäristö on kokonaisuus ja ympäristöystävällisyys globaali juttu, siis mitä lopulta jää viivan alle. Se, että hyvien jo valmistettujen autojen elinkaarta lyhennetään tietoisesti ei voi olla ympäristölle eduksi. Ei myöskään se, että vanhoja autoja siivotaan lännestä kehitysmaihin takseiksi. Siellähän ne edelleen saastuttavat rautalangalla paikattuina ilman päästörajoituksia. |
|
||||
|
||||
![]()
Varmaanhan tuo autokanta uusiutuisi jos autojen hinnat olisi sellaisella tasolla mitä ne on järkevissä länsimaissa. Kun vertaa hintoja esim. Saksaan tai varsinkin yhdysvaltoihin (noh, se ei ole järkevä länsimaa
![]() No, kuten jo joku totesikin niin Suomen vaikutus CO2- päästöihin on yksi kärpäsen paska muutenkin. Uudelta mantereelta (ts. USA, Kanada) löytyy sen kokoisia hiilivoimaloita jauhamassa sähköä, että yksi laitos tuottaa samat CO2- päästöt kuin koko Suomi vuodessa yhteensä. Kiina ja Intia sitten onkin vielä ihan oma lukunsa... toki on se niinkin, ettei oikein voi vaatia muita parantamaan tapojaan jos ei sitä itsekin tee. Fiksuahan se on ympäristöä säästää ja suojella, mutta rajansa kaikella. Tässä maassa touhu on jo mennyt totaalisen yli monella kohtaa.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|||
|
|||
![]()
Autojen päästöt on teollisuuteen ja esim. karjatalouteen verrattuna yks kärpäsen pieru. Yksityisiä ihmisiä on vaan niin paljon kivempi verottaa, kuin teollisuusphattoja, joilla on vaikutusvaltaa. Pari palkattua meteorologia huutelemaan että ilmasto lämpenee, niin rahat pois vaan.
|
||||
|
||||
![]()
itehhii oon muutes vaihtanu ajoneuvoa 4-6 vuoden välein, mutta aina vaan vanhempaan =0)##
|
||||
|
||||
![]()
Helvettiläinen,joutuu vaihtamaan 80-luvun autoon
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan 90 luvun tehopoppia | Pafo | O/M/V Muut | 1 | 30.09.2009 14:16 |
M: Offroadia 90-luvun alusta DVD | zazukizazazyy | O/M/V Muut | 14 | 02.09.2008 21:33 |
90-luvun bemareiden ruostesuojaus | KIM | Chit-Chat | 9 | 20.04.2007 16:29 |
Kokemuksia Cherokeista -90-luvun | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 21.01.2006 01:57 | |
-90 luvun alun kalliit autot | Tapsa_ja_Dumbo | Chit-Chat | 1 | 29.04.2005 16:10 |