![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#21
|
|||
|
|||
|
päivitystä tilanteeseen...
taksikuski ollut edellisenä yönä baarissa ja ilmeisesti vahvassa humalassa, sekä "kuulemma" osaa ohittaa alkolukon. Alueella tietyö merkit ja 40-rajoitus muutenkin, sellanen citymaasturi tais hänen taksinsa olla. Aika huonoon happeen kaveri mennyt, mitä nyt hengityskoneessa taitaa olla yms... kärri on n. Vuoden vanhan polarin mukana tullut, omistaja tuumannut sen ajokelvottomaksi. Jotta sen verran mutkalle se on mennyt. että sellasia hurjastelijoita ne taksikuskit...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5066 | 26.05.2026 12:40 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |