![]() |
|
|
|||||||
| Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Ainakin taka-akselin murikka on keskempänä kolmiakselisessa, niissä on kans tiheempi välitys (hieman yli 7, 2-kaselisessa noin 6) ja mahd- kestävämpi tasauspyörästö (neljällä pikkurattaalla). Osissa pitäis olla aika paljon vaihtokelpoista (jarrut, porttalit jne.).
Kolmi-akselisen akselisarjaa (1 kääntyvä ja 2 taka-aselia) on ilmeisesti saanut kohtuu edullisestikin, kts. www.bjm.se |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M/V: Portaali Hilux | IironSika | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 10.11.2007 01:06 |
| M: Portaali-Hilux | IironSika | O/M/V Muut | 25 | 03.12.2005 00:37 |
| PORTAALI TIETOJA | JERKKU | Linkit | 2 | 28.07.2005 07:38 |
| Portaali xJ70 | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 24.03.2005 11:35 |
| Portaali rankku | Linkit | 29 | 05.04.2004 13:29 | |