Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Messätissari
Hiluksin lavalle ei alumiininen työkalupoksi mahtunutkaan, kun extra hytin takia pyöräkotelot tulivat vastaan. Tekaisin sitten kelon pätkästä tuommoisen sahatelineen.
kymppimillinen kettinki ja munalukot lienee rosvoa ainakin vähän hidastavat.
R-saha ja kanisterit ovat toistaiseksi hyvin symbolisesti ohuella kettingillä kuormakoukussa kiinni. Joku systeemi lienee niillekin aikaa myöten kehitettävä.
Pienemmät työkalut ja varaosat viereksivät hytissä. Niillekin olisi kehiteltävä säänpitävä ratkaisu kabiinin ulkopuolelle. Sahat kestävät luonnonvoimia. Yhtään ei kyllä kiinnosta kuperkeikan aikana väistellä pakkeja ja ketjuja.
Minkälaisia säilytys/kuljetuspatentteja muut on keksineet?
|
Tässä on tyyliä, kelo tekee ratkaisusta oikeinkin hienon. Eikä ole sahamerkkikään huonommasta päästä

onko tuo oikeanpuoleinen 441? mulla on sahat lavan etuosasss ja vedän kuormaliinalla ne kiinni yhdeksi köytökseksi. Pysyneet on kun kun tauot huoltoasemilla on niin lyhyitä ja metät on niin korpea, ettei tuonne kukaan löydä

Mutta lopullinen sahankiinnitysratkaisu on vielä keksimättä.