![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Oma mielipide asiaan: Lähes kaikki ainakin täälä pohjanmaalla ajaa 80 lätkällä sen 90-95, mukaanlukien minä. Jos nopeusrajotukisa nostetaan, oletan että noin puolet ihmisistä nostaa sen nopeutensa 100kmh ja puolet ajaa edelleen sen 90-95 missä suurin osa autoista hurisoo parhaiten, ja näin saadan massor av ohitustilanteita.
Toisaalta näin rekkakuskina oon huomannut että pahimmat vaaratilanteiden aiheuttajat on nämä jotka ajaa millä tahansa alueella 120kmh ja ohittelee koko ajan, ja näihin nopeusrajoituksien muuttaminen ei pure ![]() Mun mielestä nostetaan se 80 lätkä sinne 90 ja jättää muut entiselleen. Kaikki 60 risteysalueet ehdottomasti pidettävä nykyisellään! useimmilla risteysalueilla esim puuautolla kuorma päällä on vaikea päivisin sovittaa autoa tielle kun rajoitus kohdalla on 80 ja autoa tulee joka suunnasta yhtenä kyrpänä, ja kaikilla on se satanen taulus ![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hiluxin nosto | max_58 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 11.02.2014 12:11 |
Nopeusrajoitusten lasku. | Ooppeli | Chit-Chat | 17 | 11.07.2012 21:21 |
Nosto-ovista | joppeoo | Chit-Chat | 12 | 09.03.2012 00:51 |
Nopeusrajoitusten alentaminen | elhapero | Chit-Chat | 4 | 28.09.2010 19:01 |
Myyty Nosto | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 29.10.2009 21:02 |