Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Guffaw
Korotus tulossa tännekin.
Olin suunnittelemassa vinssiä keulaan ja huomasin että korin kororus kannattaa tehdä ensin...'
Voisitko Joker vastata seuraaviin jotka mahdollisesti aiheuttavat hankaluuksia.
Ja mieluusti kaikki jotka ovat ko operaation Kingiin tehneet voivat vastata.
Näitä kysymyksiä varmaan lukee moni korottaja mielenkiinnolla:
1. Mistä hommasit pitemmät pultit? Oliko ne uudet normaali millikierteellä?
2. Suunnittelin 50mm korotusta, käsittääkseni siihen asti se on helpoin tehdä?
3. Minkä levyiset korotuspalat olis parhaat, 40mm, 50mm 60mm, vai mikä?
4. Onko pyöreä ainoa mahdollinen korotuspalam ja nailon oikea materiaali?
5. Mihin väliin sen korotuspalan laitoit korisssa ja mihin lavassa.
6. Jouduitko jatkamaan tankin letkua?
7. Muutitko jäähdyttimen korkeutta vai vaihdoitko letkut, entä lämppärin letkut?
8. Ohjaustehostimen letkut riitti varmaan entiset?
9. Ohjausakseli tulikin jo tuossa edellä.
10. Muut letkut, johdot, mitä piti muuttaa/vaihtaa
Kiitoksia etukäteen...
|
itsellä ei ole ohjausakselia pidennetty vaikka on 75mm nosto. eli siis riittänee ku löystää ja muistaa kiritäkkin

, putkesta en suosittele itse ainakaan tehä noita korotuspaloja, omasta kumpikin keskimäinen ja taaimaiset putket hypänneet korista lävitte, tai jos hitsaa putken päihin laput ja reijät niihin, alapäihinkin myös hyvä tehdä, meinaan kun tuossa mittalin noita kiinnikeitä niin etupäässä on normaalit 75mm + vakio kumilimppu, ja sitten taaksepäin tultaessa oli vaihtelevasti 50mm ja 60mm ja yksi 40mm, nyt jokaisessa korinkiinnikeen kohdassa laitettuna 4mm laput runkoon ja pellinpalat putkien sisään niin ei hetkeen tule läpi, ja nostosta viellä että apparin puoleltahan joutuu irrottamaan ohjaustehostimen letkun kiinnikkeen että pääsee nousemaan, omassa syylärin letkut on oikein tyylikkäästi putkilla jatkettu, ja eikös laatikon johdot tule koriin kiinni myös? kyllähän johdot ja letkut viimeistään sitten huomaa kun autoa lähtee nostamaan.

mutta itse suosittelen nylontankoa tai kiekkoja. (kiekkoon vaan reikä ja pieniputki sisälle.