Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 19.08.2013, 22:37
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Guffaw Näytä viesti
Korotus tulossa tännekin.
Olin suunnittelemassa vinssiä keulaan ja huomasin että korin kororus kannattaa tehdä ensin...'

Voisitko Joker vastata seuraaviin jotka mahdollisesti aiheuttavat hankaluuksia.
Ja mieluusti kaikki jotka ovat ko operaation Kingiin tehneet voivat vastata.
Näitä kysymyksiä varmaan lukee moni korottaja mielenkiinnolla:

1. Mistä hommasit pitemmät pultit? Oliko ne uudet normaali millikierteellä?
2. Suunnittelin 50mm korotusta, käsittääkseni siihen asti se on helpoin tehdä?
3. Minkä levyiset korotuspalat olis parhaat, 40mm, 50mm 60mm, vai mikä?
4. Onko pyöreä ainoa mahdollinen korotuspalam ja nailon oikea materiaali?
5. Mihin väliin sen korotuspalan laitoit korisssa ja mihin lavassa.
6. Jouduitko jatkamaan tankin letkua?
7. Muutitko jäähdyttimen korkeutta vai vaihdoitko letkut, entä lämppärin letkut?
8. Ohjaustehostimen letkut riitti varmaan entiset?
9. Ohjausakseli tulikin jo tuossa edellä.
10. Muut letkut, johdot, mitä piti muuttaa/vaihtaa

Kiitoksia etukäteen...

itsellä ei ole ohjausakselia pidennetty vaikka on 75mm nosto. eli siis riittänee ku löystää ja muistaa kiritäkkin , putkesta en suosittele itse ainakaan tehä noita korotuspaloja, omasta kumpikin keskimäinen ja taaimaiset putket hypänneet korista lävitte, tai jos hitsaa putken päihin laput ja reijät niihin, alapäihinkin myös hyvä tehdä, meinaan kun tuossa mittalin noita kiinnikeitä niin etupäässä on normaalit 75mm + vakio kumilimppu, ja sitten taaksepäin tultaessa oli vaihtelevasti 50mm ja 60mm ja yksi 40mm, nyt jokaisessa korinkiinnikeen kohdassa laitettuna 4mm laput runkoon ja pellinpalat putkien sisään niin ei hetkeen tule läpi, ja nostosta viellä että apparin puoleltahan joutuu irrottamaan ohjaustehostimen letkun kiinnikkeen että pääsee nousemaan, omassa syylärin letkut on oikein tyylikkäästi putkilla jatkettu, ja eikös laatikon johdot tule koriin kiinni myös? kyllähän johdot ja letkut viimeistään sitten huomaa kun autoa lähtee nostamaan. mutta itse suosittelen nylontankoa tai kiekkoja. (kiekkoon vaan reikä ja pieniputki sisälle.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 03:05 (GMT +2).