![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() nissanin tiskiltä orginel turbon kytkin. aisin. se ei oo montaa vuotta vanha sekään kytkin mikä mun jäljiltä oli paikoillaan, taisin yhden vuoden safarit ja kisat keretä ajamaan sillä... et jos ei sulla oo luistanu niin kasaa vaan sillä kytkimellä. maksaa useemman satasen se kytkin paketti nissanilta mut on ainut joka oikeesti pitää. sashit ym voi nakata jorpakkoon, ei kestä lämpöä, alkaa luistamaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei se muuten oo luistanu mut kerran ku joutu vinssaa mäyristä pois mutaspoorista ni sillon se vähä sutas.. mut ehkä sen voi viel sit tolla kasata.. mites se stefa? Ja kuinhaa paljo toi möykky painaa? Tietäs vaa vähä et minkä kokosta konepukkia menee ettimää..
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
yli 300kg painaa. ja kun on kuutos kone niin tulee aikapaljon momenttia pukkiin.
mulla on ollu sd33 ihan motonetin halppis pukissa, pikkusen ku tuentoja hitsailee niin ainakin mulla on kestäny. karkeella hiomapaperilla käyt vaan levyn läpi, eli karhennat vaan kitka pinnat. jos on sorvia lähettyvillä nii oikasutat vauhtipyörän ja ei muuta kuin kasaan vaan. Viimeksi muokannut jv : 19.08.2013 16:24 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
kyllähän se 2-osanen kakkastefa pitäs mukamas olla vaihettavissa kampuraa irrottamatta, mut mie en siinä ainakaa onnistunu vaik löysäsin runkopukit.. silti se lörtsy jäi kusemaa ni ratkasin sit onkelman vaihtamalla ehjästefasen alakerran
![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eli taijan ottaa kampuran pois.. Ja sithän se karkaakii jo alakerran laakerointii ja mäntien rengastuksee ja kannen viilauksee ja kaikkee muuhun hauskaa mikä viivästyttää taas ikuisuudella ton rojun valmistumista..
![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
12H-T on ollut kytkinkopastaan kiinni kiinalaisessa pukissa... ainakin pari vuotta, ja on yhäkin.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Taas tuli käytyä ihmettelemäs hiukan..
Mites ku tos vanhemmas konees ku on toi jakopää noilla harvahampaisilla rattailla, ni myöskin siinä on erilainen jakokoppa.. ![]() Toi paskasempi on sen tihee hampaisen jakokoppa.. ![]() Ja tietty toi harvahampaisen koppa on sen syvempi et tot toista ei voi laittaa sen tilalle.. ![]() ![]() Ja seuraava kysymys. ![]() Eli syöttöpumppu oli oksentanu jonkuu verran öljyä pöyälle ni pitääkös se täyttää jotenki ku sen paikallee laittaa vai kestääk se pyöräyttää kuivana sen verran et lähtee öljyt kiertoo? |
#10
|
||||
|
||||
![]()
No vittu joo
![]() ![]() ![]() ![]() Vaiko jotaa kevyempää+nykyaikasempaa+vahvempaa tilalle? ![]() ![]() Milläs tosta saa nokan irti? Ja mist noit laakereit sais tilailtuu ku ei tunnu oikee mistää löytyvän.. ![]() Nii juu ja lämpömittari muutti tonne nopeusmittarin kaveriks.. ![]() Täs vaihees alko jo hiukka vituttaa ku huomas et on laakeri sekä kampura paskana.. ![]() Hyvin kestää motonetin pukki.. ![]() ![]() Perkeleen painava ja öljynen postilaatikon jalka. ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pätkä Patrol -82 3300€ (vaihdossa kelpais 110 Hilux tai joku muu 4x4 pickup ) | bluevan | O/M/V Ajoneuvot | 21 | 06.05.2010 07:51 |
Patrol vs Pickup | välijäähdytin | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 12.02.2010 13:25 |
Myydään patrol pickup | jussukka85 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 13.01.2009 19:46 |
VW pickup | Nerd-O | Chit-Chat | 1 | 24.09.2008 12:40 |
M: patrol pickup 3hlö paku | junnu78 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.05.2007 21:41 |