Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 09.09.2004, 08:07
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Eikös napalukot päällä ole muutenkin terveellistä ajella silloin tällöin. Kaikki paikat saa voitelua ja pyörivät osaset vaihtaa paikkaansa.

nimim: Juuri laakeroinut käyttämättömän etuperän laakereiden seisontavaurion takia

Jep, vaikka ei koskaan neliveto tarvitsisikaan, kannattaa napalukot kytkeä kerran kuussa päälle (myös kesällä) ja ajaa parikymmentä kilometriä. Säästyy seisokkivaurioiden korjaamiselta.
Mitään haittaa ei napalukkojen kokoaikaisesta päälläolosta ole. Paitsi hiukan kasvanut polttoaineen kulutus (kuka muka sitä laskee??) ja mahdolliset ylimääräiset tärinät ym...

Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jurinaa neliveto päällä... TEE-5 Tekniikka & Jutustelu 27 19.03.2008 14:20
Tien päällä... moggirange Chit-Chat 43 21.11.2007 11:19
sj 410 jyristää nelikko päällä Tekniikka & Jutustelu 8 20.06.2006 19:33
Bj:n etuveto ei pysy päällä!! Tekniikka & Jutustelu 5 20.04.2006 18:19
Ei pysy 4wd päällä KajdePuu Tekniikka & Jutustelu 7 16.02.2005 14:50


Sivu luotu: 12:17 (GMT +2).