Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.08.2013, 21:39
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Ja kaupan teossa on pari juttua: jälkipuheiden välttämiseksi:

Siis MINUSTA ei ole hätävarjelun liioittelua, että pistää sähköpostilla/yksityisviestillä: siis sovimme puhelimitse että: Minä maksan tilille xxx tänään xx pankista ja myyjä lähettää tavaran xx tavalla kun maksu näkyy hänen tilillä. hinta sisältää postikulut. pistä vastaus OK jos/kun vastaa sovittua.

Ja kannattaa kirjoittaa nimenomaan yksiselitteisellä tavalla!
samalla tulee lähetettyä yhteystiedot ja osoite.
Jos joskus tulee sitten epäselvyyttä, ja vastapuoli ei ole noteerannut, siis vastannut viestiin, niin voi ainakin osoittaa, että minä yritin....

-> siis molemmat voi tarkistaa omista "viesteistä", mitä sovittiin.

Ja toinen juttu, mikä hirvittää; Kun esim. ostin useamman tonnin auton, niin myyjä kurkisti kirjekuoreen, missä oli 20e, 50e ja 100e seteleitä, tuumasin hänelle että sinun vuoro laskea; Myyjä totesi vaan että olethan sinä laskenut! ja otti setelit, ja pisti taskuun! Ja mulle antoi tuon tyhjän kirjekuoren, ja totesi että hän ei tarvi tätä!

-> Suurimmat ongelmat tulee siitä, että on OLETETTU jotain, kokemusta on molempiin suuntiin
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Reilua autokauppaa tai jotain... ehkä jopa päiväkirja paskasta ostoksesta ;) MICCOT Chit-Chat 39 06.05.2012 09:21
Rehellistä kauppaa?? Setä Chit-Chat 42 15.03.2010 21:20
Rengas kauppaa Ameriikanmalliin ZeiZei Chit-Chat 6 15.07.2006 12:27
UAZ kauppaa Pietarissa? Revolver Chit-Chat 9 03.12.2005 12:34
turussa offi kauppaa? ¤Offi-Osku¤ Chit-Chat 3 10.07.2005 21:12

Sivu luotu: 12:31 (GMT +2).