![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ikivanha topic mutta: Miten onnistuu hevoskuljetusvaunun muutoskatsastus lavettimalliseksi tavarankuljetuskärryksi, siis miten perävaunussa menee nuo muutospykälät?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Koppi on omavalmiste 80-luvun lopulta, liian matala nykypykälille (tai sopii jos poneja harrastaa ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Saa kopista tehtyä tavarakärryn, ja saa jatkaa tai leventää.
Taidan tehdä omasta kopistakin just ton mataluuden takia. Böckman Duon katto tul jo hommattua, et rakennan kopin uusiks, mut en taida viittiä.
|
|||
|
|||
![]()
Pitäisi vaan se identiteetti säilyttää ettei tarvitse hakea yksittäishyväksyntää... Eli paljonko pitää vanhaa säilyttää että menee muutoskatsastuksella?
|
||||
|
||||
![]()
Kopin uusiks rakentamista kun konttorilla kyselin, niin sain sen kuvan ettei suoranaista ohjeistusta ole.
Inssi sanoi et hää antais sellaisen neuvon jos sais, muttei saa, et jätä aisa ja akselit vanhaa ni tulo kerralla hyvä. Nii paljon jos vaihtaa, ni ei kuulemma oo enään sama vaunu mut käytännössä mahdotonta valvoa. Prosenttikäytäntöä ei kuulemma ole.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Autotrailerin alustoja | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.08.2008 21:43 |
Autotrailerin vakuutukset | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.08.2007 11:06 | |
M: Minin perä kärryksi. | pastirolli | O/M/V Muut | 1 | 25.07.2007 04:01 |
Kappaletavaravaunun ja autotrailerin erot?. | hiski | Chit-Chat | 12 | 12.01.2007 13:03 |
autotrailerin tuonti? | -sami- | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 15.02.2006 14:44 |