Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu Lue Mikk0n tempauksista

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.09.2004, 13:55
mikk0 mikk0 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.09.01
Sijainti: Out of this World.
Viestit: 271
Perusasetus

Popcornia


Viime torstaina olin iltavuorossa töissä ja oli vähän rauhallisempaa. Meitä oli täällä 4 työläistä ja 2 aasialaista asiakasta, joten hommia oli melko vaisusti. Suomi pelasi juuri Saksaa vastaan jääkiekkoa joten päätin laittaa telkkarin päälle jotta voi seurailla sitä. Homma toimikin siis juuri näin. Pojat oli testerillä asiakkaitten kanssa ja minä päätin palkita ahkerat työmiehet tekemällä vähän popcornia pelin mausteeksi. Laitoin siis popcornit mikroaaltouuniin ja katsoin tilanteen pelistä ja menin sanomaan pojille, että kohta olis sitten herkkua. Tietysti siellä oli juuri joku ongelmatilanne päällä ja tarvittiin minun ammattitaitoani. Rupesin siinä sitten auttamaan, ja yhtäkkiä Pekka kysyi "jokos ne popcornit rupee oleen?" Säpsähdin pystyyn ja ryntäsin keittiölle. Mikro pyöri vielä ja pussi näytti olevan melko pullea, nappasin sen siis ulos. Mikrosta pöllähtikin musta savupilvi ja pussin alapuoli oli ihan musta. Pistin pussin lavuaariin ja päästelin vettä päälle, mutta liian myöhään. Samalla tärähti palohälytin soimaan! Eikä se ollut mikään keittiön patterihälytin vaan koko toimisto rakennuksen (4 kerrosta, 4 siipeä) keskushälytin, joka on yhteydessä suoraan aluehälytyskeskukseen. Rupesin täpisemään ja miettimään mitä piätisi tehdä, mitään hengenvaaraahan ei ollut, mutta hälytin pitäisi saada äkkiä pois päältä. Juoksentelin sitten hetken toimiston ja ilmoitustaulun välillä etsien jotain numeroa mihin voisin soittaa, en kuitenkaan löytänyt mitään. Sitten päätin mennä alas respaan katsomaan onko siellä jotain infotaulua. Sieltä löytyikin pelastava enkeli eli securitacsen koulutettu vartija. Ennenkö kerkesin kissaa sanoa, oli pihassa jo ambulanssi pillit ulvoen ja paloauto täynnä miehiä. Ensimmäinen palomies tulee sisään "pitikö se nyt kesken pelin sytyttää?". Sain kuitenkin selvitettyä että vaaraa ei ole vaan meillä kärähti ruuat uunissa. Hälytin saatiin sammutettua ja tarkistettiin, hälytys tulleen juuri meiltä. Osoitin kuitenkin suoraselkäistä chattimiesmäisyyttä tunnustamalla että, vahinko oli täysin minun ja vastasin seurauksista. Tilanne siis kirjattiin ylös ja äijät palasi katsomaan peliä. Onneksi meillä oli vielä 2 pussia jäljellä niin päästiin katsomaan peliä ja syömään popcornia.

jostain syystä sain kuulla tästä seuraavana päivänä "mieshän on punanen kun paloauto", "käyppä mikk0 tekeen meille vähän popcornia"...

Ilmoitin kuitenkin että työsuojeluvaltuutetun ominaisuudessa, minulla on velvollisuus testata tälläiset asiat säännöllisesti. Mitään jälkiseuraamuksia ei vielä ole tullut.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.09.2004, 14:42
Santeri Santeri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.07.02
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 358
Perusasetus

"Ilmoitin kuitenkin että työsuojeluvaltuutetun ominaisuudessa, minulla on velvollisuus testata tälläiset asiat säännöllisesti."

HAH HAH HAH!!!! (((-:
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 16:49 (GMT +2).