![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
Synttäriajelua Temen ranchilla;)
Eilen vietettiin mun pojan 8v syntymäpäivät offailun merkeissä. Poikia(vintiöitä
) oli yhteensä 10kpl ja autoja kolme. Lepa77 oli omalla suzukilla, Artsi777 ajoi mun HJ:ta ja mä tietty omaa suzukiani. Mitään hc reittejä ei tietysti ajeltu tapahtuman luonteen vuoksi, eikä sellaisia oikein edes ole mun mailla. Homma lähti liikkeelle kun kaikki vintiöt saatiin kokoon autoille muiden aktiviteettien parista. Sitten lähdettiin pihasta metsään päin. Pihasta traktoritielle mennessä Lepa meinasi jo kaataa suzukin ![]() (sorry lepa että kerroin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ))Kuvat on pääasiassa otettu autosta, eli mitään taiteellisia luomuksia ne eivät ole ![]() Kuraspooria pitkin syvemmälle metsään. Lepa77 ylittää kiviä yläreitillä Artsi777 kallistaa maastobussia Välillä oli vähän jäähdyteltävä. Suzukista konepelti pois loppureissuksi Artsi ajoi maastobussin ristiriipuntaan mun pihassa Välillä huollettiin ja sitten taas ajettiin(Artsi huoltaa. Lepa ja minä maisteltiin masad:n tuomaa hyvää likööriä ![]() Vintiöt hojon katolla yhteiskuvassa Sorry huonot kuvat. Huomasin jälkikäteen puhelimen kameran linssin olevan paskainen
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tietoa Tapahtumista | Chit-Chat | 2 | 23.01.2007 19:03 | |
| kuvia | patukka | Chit-Chat | 1 | 20.08.2006 11:07 |
| Tietoja safareista ja muista tapahtumista 2006 | iippo | Tapahtumat | 0 | 23.03.2006 09:33 |
| Kuvia | jallu80 | Chit-Chat | 4 | 10.01.2006 21:52 |
| Kuvia tapahtumista???????????? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.04.2003 19:29 | |