![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Juu se koppa sai tässä uuden elämän ![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli pojan kanssa hieman pajotettua suzukia. Ruuvattiin etukuori, konepelti ja ovet kiinni. Nyt se olisi vaikka valmis kisaan
![]() Päätettiin sitten viedä laite luontoon ja pitää hauskaa. Yhtään kuvaan en ottanut, koska etuperän öljyn tyhjennysproppu erosi tiimistä ja jätti koko paskan ![]() ![]() ![]() Onko jollain tietoa, että sopiiko hj:n korkki hiluxin akseliin. Sellainen vaan saattaisi löytyä tästä läheltä, vai pitääkö mennä marmoriin nojailemaan?... Kun huomasin, että etuperä kusee alleen, niin muistin korkin olevan löysällä ja että se piti kiristää ![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vaihtoehto http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...ent_view/32893
Toinen vaihtoehto http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...5,89,371&lang=
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#5
|
|||
|
|||
![]()
M18x1,5 on ropun kierre, löytyy lähes kaikkialta. monet japsit käyttää vaihdelaatikon ja perien proppuina tätä samaa, hytikka puoleltakin löytyy.
ehdottomasti kannattaa laittaa magneettiroppu niin öljyntyhjenyksessä voi heti päätellä kaikenlaista mitä perän sisällä on tapahtunut....joko kaikki hyvin tai sitten jos suurempia partikkeleita magneetissa niin kaikki ei välttämättä niin hyvin.... itse en ole koskaan käyttänyt tuollaisia ns. matalia roppuja joissa kuusiokolo, hakkautuvat äkkiä niin pahasti että aukaisu vaikeaa. me on hitsattu täyttöropun kohdalle kunnollinen "kulutuspala", eli rälläköit sen alkuperäisen peltilipareen pois. sit etsit 60-70m ainesputkea tai akselia johon tökätään sellanen reikä että 24mm hylsy mahtuu. sitten katkaistaan vaikka 5mm korkeemmaksi kuin ropun alapinta ja eikun hitsaa kiinni murikkaan. kestää ajaa kivikossa, eikä tartte joka öljynvaihdossa olla palaa uusimassa tai olla huolissa roppujen häviämisestä, tai jos kuuluu muutamalla ajokerralla niin paljon ajat!!! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuohan on hyvä idea! Leikkasin jo kulutuspalan domeksista.
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#7
|
|||
|
|||
![]()
löysin yhden vanhan kuvan jossa homma vielä vaiheessa. tohon tuli vielä paksusta latasta pala panssarin kuoreen ettei niin helposti töki vastaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |