Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 04.09.2004, 15:46
Nipa81 Nipa81 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.09.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 46
Perusasetus

Tai sitten kaikki ovat korjaamassa no, ehkä todennäköisempi syy on, että kaikki ovat ajelemassa vielä loppukesän viimeisinä viikonloppuina! <img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle>

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ovatko levikkeet enään pakolliset? julibuli Tekniikka & Jutustelu 14 16.05.2008 22:47
EX Jefge projekti. (pikku hiljaa safari kunnos) ¤Offi-Osku¤ Tekniikka & Jutustelu 473 16.03.2008 18:40


Sivu luotu: 10:50 (GMT +2).