![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Terveeks !
Mulla oli kanssa 410:n kans aikoinaan samaa ongelmaa , paitti että mulla oli vielä lisätty joka nurkkaan vieterit = järkyttävä kivireki ilman sisään - tai ulosjoustoa ![]() Tilasin sitten tollaset Heysteenin tekemät paraboliset-jouset , niin johan muuttu ajettavuus paremmaksi ! ( toki maantiellä pitää "suurissa" nopeuksissa kurvailla rauhallisesti ) Maastossa muuttu eteneminen paremmaksi kertaa 10 , jos vertaa vanhaan alustasettiin. Vakio alustasta mulla ei siis ole mitään ajotuntumaa metsän puolelta. Ainoa miinus oli noissa yksilehtisyydentakia tuo s-mutkalle menemisen vaara , jos tömäyttää latin kiveä päin ... Naapurin pojaat ajeli yhen latin mutkalle , mutta saivat vissiin jotakin hyvitystä ja uudet etupakat olikin sitten kaks´lehtiset. Tossa näyttäs olevan jonninmoinen setti : http://www.heystee-automotive.com/on...hp?cPath=24_52 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Suzuki sj 410 paremmat lehtijouset | jaakku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 06.08.2009 17:27 |
Myydään Suzuki Samurai | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.09.2008 16:12 |
Myyty Suzuki Samurai -89 | Nerd-O | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 05.09.2008 16:50 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
M: Suzuki Samurai SJ 413 | kalkkuna | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.09.2006 22:27 |