![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Onhan siinä mustat astinlaudatkin ![]() On mulla "pieniä" suunnitelmia värityksen piristämiseen...
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Komia on kaikinpuolin...
__________________
Mihin vain... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Levityksiä...
Vähän niinku arctic trucks jos jättäis noin leveeksi ![]() Kavennan ne noin 5cm levittäviksi, kuvissa nyt melkein kymmenen senttiä levittävät. Muodoltaan sopisi kohtuu hyvin. Oisko mitään hyviä ideoita niiden kiinnitykseen kun jää vain terävä reuna lokaria vasten ??? Oiskos joku hyvä liimamassa millä vain laittais paikoilleen... ruuveja en ajatellu käyttää. Painoahan noilla ei ole kuin muutama gramma kun on niin ohuet. |
#4
|
|||
|
|||
![]() päivitystä
Kaikenlaista toyotan vuosihuoltoa on tullu taas tehtyä.
Ja leimakin on taas vuodeksi eteenpäin hommattu, samalla korotuksen muutos merkattu otteeseen. Edellisen leiman jälkeen tullukkin peräti 2tkm ajeltua... Jarrut tuli herkisteltyä, kummasti parani jarruteho kun etupäästä sai puolet männistä liikkumaan, uudet satulat tarvis josssain vaiheessa laittaa kun vanhoissa on männän pölysuojakumit irti Ranchon iskarit hommasin, taakse joutu tekeen niihin pientä jatkopalaa että saa paremmin hyödynnettyä dobinsonin korotusjousien joustoa, noi jouset on kyllä yllättävän hyvin joustavat. etupäähän vaihtelin uudet ylä ja alapallotkin varmuuden vuoksi vaikka vanhoissakaan mitään vikaa vielä ollut, samalla uudet koiranluut. Etupäähän tuli myös dobinsonin heavy duty sauvat, aikas paljon paksummat kuin orggikset ja jäykemmät. Laittelin uuden lohkolämppärin haaroitussarjoineen kun vanha kyrvähti viimetalvena. seuraavaksi tarvis tehdä jakohihnaremppa, nyt ajettu 40tkm mutta vuosia alkaa olla jo 5 takana edellisestä vaihdosta. renkaatkin tarvis nastoittaa talveks. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kori olis ny 5cm lähempänä taivasta.
vertailukuva vanhasta |
#6
|
||||
|
||||
![]()
onko näissä monessakin toummoset kiinteet napalukot
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Minun tietääkseni runnereissa on alkuperäisesti kiinteät laipat.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Runnereissa ei ole napalukkoja ollenkaan vaan tuollaiset umpilaipat. Vetoakselit pyörii aina mukana. Mutta komea runneri!
Minkäs tyyppisestä koneesta nuo ylläolevat kuvat on? Viimeksi muokannut Samppa79 : 29.03.2014 19:21 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 4runner | 5aippe | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.05.2012 10:23 |
4runner | 5aippe | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.02.2012 11:17 |
Suikka projekti ”taasen” *Toinen projekti tuli taloon* | jonetzu | Maasturiprojektit | 61 | 22.07.2011 20:51 |
Ostettu Hilux LN110 / 4Runner etutukivarret ja 4runner takavarret | _Metal_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.06.2011 13:53 |
4Runner | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.11.2004 06:58 |