![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Myyty Moi! Oletko mitannut monta metriä löytyy? Jos löytyy 40m niin tarjoon 90€.Myyty
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Pitkä on vaijeri kun mittaaminen kestää monta päivää.. unohdetaan tää!
|
||||
|
||||
![]() okoo
On ollu muita menoja, en ole kotona ollu 24/7 vaan olen ollu perheen kanssa mökillä lomailemassa, hakemassa tavaraa maailmalta, tehny polttopuu hommia ja kaikkea siltä väliltä, joten jos sun elämä on muutamasta päivästä kiinni niin ei voi mitään, ei tunnu missään. Ja sitä vaijeria on noin 40m ja rapiat päälle mut tallessa tuo tuolla on. Ei tästä konkurssia mulle sen takia tule....
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Löytyihän ääntä kun vähän kaivaa. Oli tarkoitus viikonloppuna laittaa vaijeri paikoilleen..
Konkurssiin tuskin kukaan menee.. Kysytkö matkahuollosta paljon kustantaa naru lappeenrantaan..jos on vielä vapaalla jalalla piuha?
|
||||
|
||||
![]() passaahan tuo.
huomenna muutakin asiaa MH:lle joten kysäsempä sitten samalla... laittelen vaikka yyveenä vastausta sulle...
|
|
||||
|
||||
![]() tarkennus...
Vaijeria on kaikkiaan yli 70m, 43m kohdalla pari litistymää muutoin ehyttä. eli saa vaikka molempiin päihin autoa vaijerit tuosta... keloineen painoa varmaan lähemmäs 50kg. joku osaa laskea kulut MH:n kautta suoraan...
![]() Viimeksi muokannut metsienmies : 30.07.2013 12:14 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty vaijeria | hiluvitkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 13.08.2012 08:16 |
Myyty 8mm vaijeria | sako | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 22.04.2010 17:24 |
Myydään 8mm vaijeria | kuluttaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 16.11.2009 16:06 |
M: Vaijeria | sako | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2008 19:12 |
M vaijeria | TOHJ61 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 16.01.2006 11:28 |