Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.07.2013, 12:08
vartiainen:n Avatar
vartiainen vartiainen ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.11.11
Sijainti: Pori
Viestit: 721
Perusasetus

Sprinteri vanhalla viisylinterisellä on hyvä kampe. Pitkä on hyvä ajaa ja kulkee ainakin 160kmh. Jäähdytynestevuotoa on ollut ja vähän laatikkovaivaa, lisäks moniurahihna kitisee kroonisesti. Lukkoperää ei ole joka suuri miinus. Lämmitin lykkää kuumaa kuin sul atusuuni. Eipä nuo cdi:tkään mitään pommeja ole, alatiivisteet pitää huoltaa ennen kuin mustaa mämmiä lykkää venttiilikopan kannen päälle. Termostaatin vaihto ajoissa. Pieni kulutus ja hyvin saa tehoja irti. Ja jalkaa pitää antaa reippaasti.

__________________
Tiäräksää tuanoi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.07.2013, 13:02
Galder:n Avatar
Galder Galder ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.08.12
Sijainti: Varkaus
Viestit: 157
Perusasetus

Itsellä nyt kokemusta työn puolesta noista pakuista sen verta että muutama paku ajettu melko loppuun tossa vuosien varrella. Vuoteen tulee se 300 000km noille autoille. Itse kun aloitin ajamaan niin tuli suoraan uusi paku alle peugeot boxer ajettiin 960 000km ja niille kilometreille meni 2 turboa ja 3 vaihdelaatikkoa vuosimallia en enää muista ja kone oli se 2.8HDI suraava paku oli kans samanlainen ja ajettiin 850 000 1 turbo ja 1 vaihdelaatikko viat rupesi vähenemään kun lyhennettiin huoltovälejä ja laatikko öljyt tuli huolto ohjelmaan mukaan et vaihetaan samalla kun jako hihnakin. sitten tuli fiat ducato ja se ei sitten tervettä päivää näyttänytkään enemmän oli pajalla kuin ajossa. Sitten tuli tämä uus koppanen peugeot boxer 2.5HDI koneella joka kesti sen 650 000 ja sitten turbo työnti öljyt läpi koneeseen ja kierrokset tappiin ja vaihteella sammutus jolloin kone otti hiukka ihteesä. Ja toi 2.5 konehan on fordin tekele ja sitten 3.0 kone on pösön oma. Ja ajohan on 90% matka ajoa mutta kantavuus kuormilla melkein joka reissu. Ja ajo ominaisuuksista niin toi uus koppanen boxer on aika helekutin hyvä. Mielummin ajelee tolla kuin henkilö autolla (paino pistettä puotettu kivasti ja jousitus ajateltu uusiks) Ja sprintereistä nyt ei olekkaan sitten mitään hyvää sanottavaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.07.2013, 15:08
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Boxeri, Ducato ja Jumpperihan on sama auto. Ite ostasin sellasen jos tilavaa pakua tarviisin. Halpoja ja saa hyvillä varusteilla. Kestää huollettuna siinä missä muutkin. Kulutuskin on sen kokoluokan autolle varsin kohtuullinen. Sprintteriä/Vitoa en huolisi ikipäivänä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan 3xopel asta f Stare O/M/V Ajoneuvot 10 03.03.2012 14:58
Kokemuksia isoista jeepeistä!? Miuge Tekniikka & Jutustelu 23 07.06.2009 08:14
kevyt kyssäri Hilux ja LJ KössiKenguru Tekniikka & Jutustelu 10 31.03.2008 13:16
Paljonko sakkoja liian isoista renkaista? p3ku Chit-Chat 1 20.01.2006 16:52
Sakkoja isoista renkaista? SamiN Tekniikka & Jutustelu 11 20.09.2005 17:40


Sivu luotu: 17:41 (GMT +2).