![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Pikainen googlaus tuotti tuloksen... Uudempi samurai -95 eteenpäin..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitenkähä noi isommat sopis samuraihin, ku 70A on turhan pieni itelle. Liittimen sopivuudellä ny ei niin merkitystä, mutta olis se helpompaa pistää paikalle verrattuna bilteman boschin kopioon, jos ei tartte porata kahta reikää kiinnikkeeseen. |
|
||||
|
||||
![]() Jarrut öljykylvyssä
Löytyi syy Suzukin heikkoon jarrutehoon, vetoakselin stefahan sieltä oli antautunut ja voidellut jarruhilppeet kauttaaltaa peräöljyllä.
Mitenhän noista kengistä saa öljyn pois vai kattelenko suoraan uudet osat? Jarrukliineriähän niille olen jo tarjonnut, riittääkö se? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edit: Jos uusia et raaski ostaa. Juhuu! Mulle on tullut tuo Edit nappula jostain! Vielä kun hymiöt sais liitettyä... Viimeksi muokannut wikke : 19.07.2013 16:27 |
|
|||
|
|||
![]()
Mitenkä paljon pystyy 410 sj:tä korottamaa et riittää alkuperäset jarruputket?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli dobinsons 2" alusta ja riitti putket vielä..sen jälkeen alkaa varmasti tekeen tiukkaa.
|
||||
|
||||
![]()
Eikä luulis muutaman euron hintaisista pidemmistä jarruletkuista jäävän auton korottaminen kellään kiinni, hä?
![]()
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |