![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Raknetelu topicissa jo hiukan kyselinkin mutta kysytään nyt täälläkin... Eli kun ton hydroassistantin asentelin, niin rupes tuo ohjaustehostimen pumppu käymään pieneksi. Oon ymmärtänyt jostain, että grandin pumppu olis isompi tuotoltaan, pitääkö tämä paikkaansa? Ja sit sopiiko se grandin pumppu suoraan samoille paikoilleen cherokeehen? Kyseessä siis vm.-89 4L bensa Renix.
__________________
-MMC- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Juu kyllä tuon WJ:n pumpun varmaan jotenkin sinne saa soviteltua. Muita keinoja sitten on mm. hommata pienempi hihnapyörä tuoton parantamiseksi matalilla kierroksilla - ja tietysti myös kunnon jäähdytys öljyille jos ei jo ole.
Hifistelijä laittaisi sinne PSC:n pumpun + hihnapyörän
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kumpi on parempi Detroit truetrac vai kitka ?
Vai onko nuo toiminnaltaan hyvinkin samanlaisia...
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kitka = kuluu äkkiä, ei pidä silloin kun tarvisi pitää, halpa
Truetrac (torsen lsd) = periaatteessa ikuinen, pitää aina jos on toinen rengas maassa (tai huijaa vähän jarrulla), paljon kitkalukkoa parempi, suhteellisen kallis Jos et 100% automaattilukkoa tai kytkettävää halua, niin ehdottomasti truetrac.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mors,
-00 XJ:hin olen katselemas kestävämpää taka-akselia. Eteen on jo D44 odottelemassa tallin nurkassa. Asiasta enemmän tietäviltä kysyisin, et miten tuo Amc20 soveltuisi vaihdokkina? Jos olisi 1-osaiset vetarit ja trussilla jämäköittäisi akseliputkia ja kiinnityksiä murikkaan. Sopiiko leveys, vai meneekö yli katukelpoisuuden? Pulttijako menee jo edessä 6-pulttiseksi tuolla kyseisellä D44:lla. Hyvää/huonoa? Kiitokset jo valmiiksi. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
No mikset laita taaksekin D44:ää.. on ainakin kaikki aftermarket osat vähän halvempia ja paremmin saatavilla? Toinen hyvä vaihtoehto olisi Ford 8.8 explorerista, mutta siinä XJ:n normaali pulttijako ja 6- pulttista jakoa ei muistaakseni oikein saa porattua.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Hei.
Onko kellään tietoa saako chryslerin 8.25 perään laakerit laakerikaupasta vai mistä kannattaa kysyä? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
| Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
| Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
| Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
| Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |