Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.07.2013, 19:56
Tapsala Tapsala ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 648
Perusasetus

Raknetelu topicissa jo hiukan kyselinkin mutta kysytään nyt täälläkin...

Eli kun ton hydroassistantin asentelin, niin rupes tuo ohjaustehostimen pumppu käymään pieneksi. Oon ymmärtänyt jostain, että grandin pumppu olis isompi tuotoltaan, pitääkö tämä paikkaansa? Ja sit sopiiko se grandin pumppu suoraan samoille paikoilleen cherokeehen? Kyseessä siis vm.-89 4L bensa Renix.

__________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.07.2013, 01:11
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.346
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapsala Näytä viesti
Raknetelu topicissa jo hiukan kyselinkin mutta kysytään nyt täälläkin...

Eli kun ton hydroassistantin asentelin, niin rupes tuo ohjaustehostimen pumppu käymään pieneksi. Oon ymmärtänyt jostain, että grandin pumppu olis isompi tuotoltaan, pitääkö tämä paikkaansa? Ja sit sopiiko se grandin pumppu suoraan samoille paikoilleen cherokeehen? Kyseessä siis vm.-89 4L bensa Renix.
mulla on wj grandin pumppu omassa, se on ehkä aavistuksen tehokkaampi kun mitä orkkis oli ja on "lähes bolt on" juttu, vähä reikien isontamista ja kierteen tekoa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.07.2013, 09:54
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Juu kyllä tuon WJ:n pumpun varmaan jotenkin sinne saa soviteltua. Muita keinoja sitten on mm. hommata pienempi hihnapyörä tuoton parantamiseksi matalilla kierroksilla - ja tietysti myös kunnon jäähdytys öljyille jos ei jo ole.

Hifistelijä laittaisi sinne PSC:n pumpun + hihnapyörän
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.07.2013, 15:32
sako:n Avatar
sako sako ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

Kumpi on parempi Detroit truetrac vai kitka ?
Vai onko nuo toiminnaltaan hyvinkin samanlaisia...
__________________
Montenegro Offroad #55
2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.07.2013, 15:51
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Kitka = kuluu äkkiä, ei pidä silloin kun tarvisi pitää, halpa
Truetrac (torsen lsd) = periaatteessa ikuinen, pitää aina jos on toinen rengas maassa (tai huijaa vähän jarrulla), paljon kitkalukkoa parempi, suhteellisen kallis

Jos et 100% automaattilukkoa tai kytkettävää halua, niin ehdottomasti truetrac.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.07.2013, 10:09
Borg:n Avatar
Borg Borg ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.08.03
Sijainti: Iitti
Viestit: 181
Perusasetus

Mors,

-00 XJ:hin olen katselemas kestävämpää taka-akselia. Eteen on jo D44 odottelemassa tallin nurkassa. Asiasta enemmän tietäviltä kysyisin, et miten tuo Amc20 soveltuisi vaihdokkina? Jos olisi 1-osaiset vetarit ja trussilla jämäköittäisi akseliputkia ja kiinnityksiä murikkaan. Sopiiko leveys, vai meneekö yli katukelpoisuuden? Pulttijako menee jo edessä 6-pulttiseksi tuolla kyseisellä D44:lla. Hyvää/huonoa?
Kiitokset jo valmiiksi.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.07.2013, 10:17
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

No mikset laita taaksekin D44:ää.. on ainakin kaikki aftermarket osat vähän halvempia ja paremmin saatavilla? Toinen hyvä vaihtoehto olisi Ford 8.8 explorerista, mutta siinä XJ:n normaali pulttijako ja 6- pulttista jakoa ei muistaakseni oikein saa porattua.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.07.2013, 06:43
T.E T.E ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 04.04.12
Sijainti: Vöyri
Viestit: 11
Perusasetus

Hei.
Onko kellään tietoa saako chryslerin 8.25 perään laakerit laakerikaupasta vai mistä kannattaa kysyä?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 21:08 (GMT +2).