![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tervetuloa. Tuletko traktorin kera vai ihan vain katselemaan? Osoite on Petroahontie 27 58200 Kerimäki
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Monenkas aikaan eka dexta alottaa keulimisen kantokoukku perseessä. Jos tulis kahtelemaan ni tietäs työt sopia
![]()
|
||||
|
||||
![]()
10 aikaan ois tarkoitus ruveta touhuumaan. Ja touhutaan niin pitkään ku mielenkiintoa porukalla riittää. Ja nokipannukahvit on tarjolla. ja makkaratulet.
|
||||
|
||||
![]()
Hieno päivä oli. Vaikka hieman hieman ressiä aiheutti jo perjantai iltana. Enkä edes ollut järjestämäsä tapahtumaa. Mutta kuitenkin perjantai iltana pillarilla kympin aikaan viellä tasoiteltiin paikkoja.
Kiitokset Joensuun miehille kun sieltä asti tulitte paikanpäälle. Kiitän omasta ja järjestäjän(isoveli) puolesta tuliaisista ![]() Ja kiitokset myös niille ketkä olivat paikalla läheltä ja kaukaa. Parikkalan miehille myös kiitokset ![]() Tapahtuma järjestettiin ensimmäistä kertaa. Paljon opittiin ja kävijämäärä ylitti kaikki odotukset. Tästä on hyvä jatkaa ja kehittää uusia tapahtumia. ![]() Kiitokset viellä kaikille.
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" Viimeksi muokannut Ooppeli : 28.07.2013 02:26 |
|
||||
|
||||
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
23.6.13 1/6 TV2 13.50 Paloautolla Oslosta Mongoliaan! JEEP! | ImacInnes | Linkit | 11 | 27.06.2013 21:51 |
Jeppis Offroadersin vuosikokous 13.2.13 kl 19.00 | greensj | Tapahtumat | 1 | 10.02.2013 11:51 |
Myyty mocoma 27 | Rytari | O/M/V Muut | 6 | 24.05.2011 06:26 |
JATILA OFFROAD AJOPÄIVÄT 13,5 klo 13,00 | lonelywolf | Tapahtumat | 17 | 21.11.2006 20:25 |