|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#76
|
||||
|
||||
GL-5
|
#77
|
||||
|
||||
Tänään tuli saatuu viimeisteltyä tämäkin homma sitten.
|
#78
|
||||
|
||||
nyt tarvii ruveta ettii uutta turboo tojoon. täytynyy kääntyä sprintterin turbon puoleen. saas nähä millanen laippasekoilu siitäki tulee.
|
#79
|
||||
|
||||
Voeha perkule täytynee tyytyä tillaan uus samanlainen turbo kajaanista vanhan viallisen tilalle. Harmi ku ei riitä aika ja budjetti tohon sprintterin turbolle. :/
|
#80
|
||||
|
||||
Noniin Nyt tuli iroitettua turbo pois paikaltaan ja selvis syykin miksi on hiukan hengetön herra tällä hetkellä tojota.
Tuosta on ilmeisesti humina/kohina johtunu välillä kiihdyttäessä ja kaahaessa. Ensviikolla turbo huollettavaksi ja vähän samalla sorvin ääreen, niin se saapi kelvata tähän hätään. Turbosta on ilmeisesti menny hiilirenkaat entiseksi kun tyhjäkäynnillä pukkaa oljyä imusarjaan. Ei kellään sattuis oleen räjäytyskuvaa naftapumpusta laittaa? |
#81
|
||||
|
||||
Onko toi halkeama tossa hukiksen portis?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#82
|
||||
|
||||
tossa ois kuvaa
__________________
---------------ETUVETO------------- JOKU VEIKKAUKSEN UUSI PELI VAI? |
#83
|
|||
|
|||
Sinne käy joku GL5 luokituksen öljy.
|
#84
|
||||
|
||||
tänään tuli vietyä puhallin huoltoon nyt sitten odotellaan sen valmistumista. Ei ihme että ei ollut vetoja kun huoltomies näytti niin kellolta lähtevän tangon toisessa päässä olevassa nivellyksessä oli n. puolensentin kuluma ja hukkis oli käytännössä kokoajan auki/rakosillaan.
|
#85
|
||||
|
||||
Ois varmasti tuolla rahalla mikä tuon kukkopillin huoltoon menee ostanu paremman turbon..kokemuksesta tiedän yhden ct-20 huollattaneena..ei ollu halpa siihen hyötyyn nähden
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#86
|
||||
|
||||
taidat olla oikeessa mutta tuo rahatillanne sanoo kyllä säännöt tällä hetkellä. huollon hinta on alle neljä hunttii sisältäen uudet sisuskalut että en ny tiiä sit. jos oli ruvennu jotain isompaa kehitteleen tai väännöllisesti parempaa niin ois vissiin menny mun tietotaidoilla likemmäs tuhatta kuin viittä sataa euroo.
|
#87
|
|||
|
|||
Hailuxilta ite ostin tuon gt2256vnt:n. Tais olla 250e, eli siis huomattavasti halvempi ku se orkkiksen huolto.
Niin eihän tuohon rahaan uutta saa, mutta hyviä käytettyjä! Ite en oo ikinä ostanu uutta turboa, ei niitä raski ostaa |
#88
|
||||
|
||||
Eilen tuli kukkopilli huollosta ja tänään tuli laitettuu se paikalleen. Aikamoinen ero huollon jälkeen ja ahtaa jo pienelläkin kaasulla 0,8 bar ja vetoja on ihan erilailla kylä ny kelpaa. |
#89
|
||||
|
||||
ensviikols jos kerkeis tekeen viel 2,5" rosterista pakoputken niin olis hyvä ja samalla ulostulo tuoda takarenkaan etupuolelta
|
#90
|
||||
|
||||
Hyvin putsaa tuo fosforihappo noita vanhoja osia Noni eilen tuli vähän aloteltuu putkijumppaa ja tänään sain valmiiksi kannakkeitavaille pakoputken. Pistetään tästäki hommelista ny jokunen kuva. tarvii rälläköidä toi vanhan putken kannatin rungosta irti kun on tiellä, näkee hyvin viimesessä kuvassa kun viettää sivulle näkösälle tota putkee. |
#91
|
||||
|
||||
Lainaus:
Liekö joku elämän ehtoopuolelle kääntynyt 2LT muutenkaan järin riemuissaan jostain paremmasta turposta millä saadaan sitten entistä enemmän forssia irti..
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
#92
|
||||
|
||||
tänään tuli saatuu laitettuu putken kannattimet paikoilleen ja putki kiinni ja koeajot paikalliselle kylälle. Sopiva matala pörinä kuulu ja aina ku anto ruokaa koneelle niin rupes hymyilyttään, vihellyksen ääni ja päät käänty kylillä Vielä ku jaksais viedä autokorjaamolle sen verran että laittais yhen tiivisteen tai o renkaan dieselpumppuun ku tihkuttaa menovettä allensa.
|
#93
|
||||
|
||||
mihkähän asti tuo lämpöanturilta lähtevä johto menee tuo auton kopan ja laatikon välisä. helkatti ku lämpömittari reistailee eli välillä pimppaa ihan tappiin asti. olisko vinkkejä antaa vai onko joku motonetin tai bilteman aturan/mittarin asennus nopeempaa?.
|
#94
|
|||
|
|||
Ittellä samaa ongelmaa, välillä pomppaa lämmöt ja polttoaineet aivan tappiin ja laskeutuu vasta, kun auton sammuttaa. Olen kuullut juttua, että vika olisi mittaristossa ja että se mittaristo lämpenee liikaa tai jotain. Olen käynyt mittariston osia marmorilta kyselemässä, satoja euroja... Itse suunnitellut tuollaista erillistä mittaria.
|
#95
|
||||
|
||||
jaa en oo kyllä ennen moista kuullu. luulen että mulla on vika anturin johossa ku on vähä huonokuntoisen näköinen. meneekös se sillai että ku pistää virrat päälle ja irrotta johon anturasta painaa johon pään runkoon kiinni ja jos sillon mittari nusee tappiin asti niin mittarin pitäs olla kunnossa.
|
#96
|
|||
|
|||
Voi toki olla johdoissakin vikaa, en epäilisi yhtään näin vanhoissa autoissa.
Kyselin mittaristo asiasta tuossa joskus tällä foorumilla ja sain seuraavat vastaukset: http://forums.offipalsta.com/showthr...E4mp%F6mittari Ja sit toinen, (täällä varsinkin tuo bi-metalli vastaus): http://forums.offipalsta.com/showthr...E4mp%F6mittari Niin ja muuten hiano projekti |
#97
|
||||
|
||||
kiitoksia tiedoista ja kehuista. Täytynee antaa vahalle mittarille ja joholle vähä valohoitoo ja sit hommata pilotin lisälämpömittari holkkeineen. Mites muuten onko väliä mihin kohtaan vesiletkuun laittaa sen holkin väliin mihin kierretään antura kiinne?
|
#98
|
||||
|
||||
eilen tuli ulkoilettuu tojoo vähä pisemmän matkan testimielessä ja totesin hommaan uuden lämpäanturan ja laita sille uuden johon ja hommaan lisälämpömittarin vielä varoiksi. Seilas lämpö ja polttoaineviisarit siihen malliin että oikeen hirvitti välillä.
|
#99
|
||||
|
||||
Pistetääs taas pari kuvaa mitä on tässä syys iltojen aikana tullu tehtyä. Kesä meni pääosin ajellessa ja alkusyksystä en ehtiny mitään tekeen ku kaikki vapaa aika meni lintumehtällä ja nyt sitten vielä tuo hirvijahti lisäks alkoi.
Kattokorin maalas kaveri ruiskulla ja siihen päätin laittaa 8 valot paikoilleen, no se on nyt siinä pisteessä odottamassa katolle pääsyä ja sähköjä. Keulille laitoinkin hellojen tilalle hid xenon kaukovalot kun tuli edulliseksi todettua ja hyvät on. Perkule hyvä peli hirvihommissa, päässy jo pari rumppia vinssaileen poies. |
#100
|
||||
|
||||
viikonloppuna pitäs saada valot pelaan safaritelineessä, niin pääsee sit testaileen näkeekö niillä mitään.
|
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj 410 keulille runvan 9500 nopea malli | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.10.2012 15:53 |
Vinssin paikka Lj:ssä? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.10.2006 16:08 |
12-HT bj40 keulille | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.06.2006 20:33 | |
Vinssi ja vinssin kopiot. vinkkejä vinssin ostoon! | Glutton | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.07.2005 12:49 |
kaikuluotain keulille? | Jörmelö | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.03.2005 18:35 |