Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.07.2013, 20:40
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Oisko helpompi levittää/suurentaa autoa kuin kaventaa akseleita?

Koria isommaksi ja jotain pientä?
Ei. Nuo akselit on kyllä tosi helppo kaventaa sinänsä, koska yksi akseliputki koostuu neljästä osasta, joten siksi niistä on helppo pätkäistä pois sen verran kun tarvitsee, ja toisen puolen huullos käy aina katkaistun pään sisään. Tässä tapauksessa vain aiheuttaa haittaa nuo mun omatekemät metalliset akselinkuoret jotka ovat muovikuorten päällä, joten niiden modifiointi siinä lähinnä ärsyttää. Mutta tehtävissä tuo kavennus on, ei siinä mitään, kunhan vain olisi intoa joskus alkaa purkamaan niitä ja tekemään taas puoliks uusiksi koko homma!

__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.07.2013, 22:54
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Tänään askartelin vuorostaan ratin.

Metallimiehenä en ala mistään muovista turaamaan mitään, joten taas kerran otettiin kunnon materiaalit käyttöön, vaikka melko pienestä osasta on kyse!

Jätin noista puolista kevennysreiät tekemättä, kun ei niistä olis kunnolliset tullut kuitenkaan. Tai siis esikuvan mukaiset kulmikkaat reiät ainakaan. Ehkä pyöreitä reikiä voisi vielä harkitakin...


Ja sitten vähän maalia niskaan!


Kai se kelpaa noinkin ilman mitään reikiä...
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.07.2013, 18:01
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Olen tässä kaikessa hiljaisuudessa puuhastellut ohjaamon yksityiskohtien kanssa hieman, ja se alkaakin olemaan jo melko hyvällä mallilla. Turvavyöt on vielä tulossa maailmalta, joten sitten kun ne on paikoillaan, laitan kuvia näkösälle, ja ehkä myös hiukan videotakin!

Mutta tänään sain vihdoin vaihdettua jarruosat parempiin! Eräs amerikkalainen kollega vihjasi, että paras jarruteho näissä painavammissa autoissa saavutetaan hiilikuitujarrulevyllä, sekä titaanisilla jarrupaloilla, joten semmoiset on nyt sitten asennettu paikoilleen!

Koeajot on vielä suorittamatta, kun meni tuossa "jarrurempassa" niin pahasti hermot, kun joku idiootti() oli leikkinyt vähän liian innokkaasti ruuvilukitteen kanssa, niin ei meinannut oikein helpolla purkautua nuo osat toisistaan irti!
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
1:8, grave digger, monster truck, monsteri, rc


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
I Spit on Your Grave (2010) [elokuva] Rekisteröimätön Chit-Chat 2 11.03.2011 11:12
Mud Digger Repro Maasturiprojektit 31 12.01.2011 22:26
Brave digger panzer Maasturiprojektit 23 24.02.2010 21:54


Sivu luotu: 06:30 (GMT +2).