![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Vanteita odotellessa olisi tarkoitus valmistella auto siihen kuntoon, että 33" renkaat sais heittämällä sopimaan alle. Luin jostain että caster kulmaa voisi säätää ja siten sais enemmän tilaa eturenkaille. Olen nyt ihmetellyt että miten sitä säädetään, selkeästi siellä on camber säätömahdollisuus mutten kyllä keksi miten renkaita sais siirrettyä etenepäin, positiivisemmaksi casteria. Näyttäis kuitenkin siltä, että ylätukivartta voisi siirtää eteenpäin, mutta alatukivarsi näyttää siltä kuin sitä ei voisi liikuttaa mihinkään. Tuntuis että jos molemmat siirtyisivät eteenpäin niin sillä homma tulis tehtyä. Onko joku säätänyt itse tuota casteria, miten se homma tapahtuu? EDIT: Jaahans, tuommoinen löytyi tuubista, se selittääkin asian aika perusteellisesti https://www.youtube.com/watch?v=GEjSYpMjrBg
Viimeksi muokannut sikasäkissä : 13.07.2013 10:03 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Lantikka levällään hallissa ja ei ole tiedossa kiertokangen, kampiakselin ja kytkinasetalman kiristysmomentteja. -99 mallia oleva 3.0 TD 1KZ-TE.
Löyisikö täältä kiristysmomentit? Vai meneekö kasaaminen maanantaille jolloin pääsee autodataan kiinni ![]() Vai vedänkö "näppi tuntumualla" kiinni? ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.imperioautopecas.com.br/_arquivos/1KZ-TE.pdf Jos ei aukea niin kokeile kuukkeliin 1kz-te engine repair manual hakusanoja. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kun tuota caster kulmaa ihmettelin, niin pistänpä tähän esille tuollaisen dokumentin jossa on ohjeistusta caster ja camber säädöistä. Tuo löytyy land cruiser korjauskirjasta.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Nyt kun on saanut isommat gummit alle (33x12.50 r17), niin alkaa tuntuun että pitäs saada pikkasen puhtia lisää. Onko täällä muut laittaneet chippiä kuin Matti aikoinaan adonis chipin? Kuulisin mielellään kommentteja niistä, tai muista konsteista saada vähän lisää puhtia tuosta 1kz-te koneesta.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tossa yhen cuulerisarjan asennusohjeista kaapattu kuva: ![]() Oli mulla Speedbusterin ja van Aakenin boksikin, van Aakenin purkki on sama kuin PSI Motorsport. Sillä kehuttiin saatavan +25 hv/45 Nm, mutta tehopenkissä mitattuna +12 hv/36 Nm. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kzj 95 rengaskoko?? | KZJ-95 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.07.2018 22:00 |
Myydään kzj-95 cruiserin astinlaudat | Rölli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 15.03.2018 14:38 |
Myydään Land Cruiser Kzj-95 | onsekone | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.10.2010 17:11 |
kzj-95 alkuperäinen korkeus? | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.09.2010 20:54 |
KZJ 95 ja korotus? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 11.02.2010 13:34 |