Joo. Pakko osallistua keskusteluun ja kertoa tositarina elävästä elämästä.
Kaveri kertoi, että olivat olleet ajamassa maasturilla. Oliko lie ollut Bronco tai joku vastaava jenkki, jossa oli kuitenkin NAPALUKOT. Noh, ensin oltiin ajeltu, minkä takavedolla pääsee. Ja jo takavedolla kuulemma mentiin tosipitkälle. Mutta mutta.. Tuli eteen paikka, johon auto jäi jumiin, elikäs "kiinni". Eipä hätää, vedettiin vivusta NELIVETO päälle ja kas, sehän lähti liikkeelle. Perkele, että oli kuulemma mahtava peli pääsemään NELIVEDOLLA. Vaan kaikki hauska loppuu aikanaan ja pian oltiin taas kiinni. Noh, onneksi "maastoautoilijalla" on aina valttikortteja hihassa, joten nyt uskaltauduttiin autosta jo ulos ja kytkettiin NAPALUKOT kiinni, elikäs LOCK -asentoon. Ja voi sitä riemun määrrää, kun päästiin liikkeelle. Elikäs sanotaan mitä sanotaan, mutta NELIVEDOLLA mennään niin pitkälle ku pääsee ja sitten kytketään NAPALUKOT kiinni ja ajetaan niin pitkälle ku halutaan.
Mene siinä sitten selittelemään, että "eiku napalukko ku on semmonen lukko, joka ei ole lukko, vaan lähinnä vapautin, joka kytkee etuvedon pois takavedolla, ku se söis muuten liikaa pensaa, mutta joka voidaan taas lukita ku kytketään neliveto päälle, että ne etupyörätkin vetäis".. Voi elämän kevät!! Kaveri katsoi osaaottavasti ja varmaan ajatteli, että "sinäkö muka maastoautoilija, ku tommosta paskaa selität selvästä asiasta".
Ehkä on parempi antaa kansan uskoa mihin haluavat. Pääasia, että me tiedämme, mitä niillä vempaimilla tehdään.
Ja tää ei muuten ollu ainoa kerta, kun meikäpoika paasaa nelivedon tekniikasta. Vaan enää en taida viitsiä. Mutta silti pakkaa hymyilyttämään.

Vähän sama juttu muuten, ku koittaa oikoa käsityksiä nelivetoisen auton erinoimaisesta pysähtymispidosta JÄÄLLÄ. Se kun kuulemma toppaa ku seinään, ainakin takavetoiseen vastaavaan verrattuna.
Kiitos ja Anteeksi.
Eespäin ja vinssillä loput..