Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 08.07.2013, 14:46
BATMAN:n Avatar
BATMAN BATMAN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.11.06
Sijainti: Askola
Viestit: 322
Perusasetus

Miten te jaksatte sitä pirkkaa imeä? Sehän on aivan kamalaa liejua, no asiaan loma alkoi viikko sitte ja tänään oli eka päivä etten menny töihin, vain 12 puhelua tullu tänään... Karhua kehiin, niin eiköhän ala soittoääni hiljenemään? No tässä tuli jo puhelu päälle, hienoa
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KõueKõmin 2013 19-21.04.2013 Kynnapas Tapahtumat 4 22.04.2013 19:32
Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! Rompe1 Chit-Chat 2543 18.03.2013 22:59
Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 Kynnapas Tapahtumat 7 01.03.2013 10:03
olut ja sit sätti junnu78 Chit-Chat 3171 12.04.2012 08:20
AUTOVEROMUUTOS 1.4.2012 JA AJONEUVOVEROMUUTOS 1.1.2013... Kylmit Chit-Chat 9 10.10.2011 15:40


Sivu luotu: 06:57 (GMT +2).