![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Miten te jaksatte sitä pirkkaa imeä? Sehän on aivan kamalaa liejua, no asiaan loma alkoi viikko sitte ja tänään oli eka päivä etten menny töihin, vain 12 puhelua tullu tänään... Karhua kehiin, niin eiköhän ala soittoääni hiljenemään? No tässä tuli jo puhelu päälle, hienoa
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KõueKõmin 2013 19-21.04.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 22.04.2013 19:32 |
| Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! | Rompe1 | Chit-Chat | 2543 | 18.03.2013 22:59 |
| Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 7 | 01.03.2013 10:03 |
| olut ja sit sätti | junnu78 | Chit-Chat | 3171 | 12.04.2012 08:20 |
| AUTOVEROMUUTOS 1.4.2012 JA AJONEUVOVEROMUUTOS 1.1.2013... | Kylmit | Chit-Chat | 9 | 10.10.2011 15:40 |