![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Itse olen saanut muutamilta lähteiltä tietoon että ei olisi varsinaista suodatinta suodatinta (joku ihme sihti putken päässä). Mitä itsekkin ihmettelen ettei olisi mutta olen luottanut niihin ja en ole ruennut purkamaan mitenkään enempää. Tosin nyt olisi helppo purkaa kun laatikon kannatin on pois paikaltaan ja ropun kautta on öljyt laskettu pois. (odottelen uutta ylivaihteen solenoidia)
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Blazeriin (-80) laatikko automaatti tai manuaali | Leke-83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.06.2012 05:02 |
Myydään mitsun pajeron3l moottori ja automaatti laatikko sekä kardaanit.TAAS kerran varattu | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 19.03.2010 15:38 |
Ostetaan 4.0L TJ Jeepin automaatti laatikko + turbiini | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 02.05.2009 15:59 |
O Rangen automaatti laatikko | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 05.02.2006 09:12 |
Automaatti laatikko kysymys ?? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.07.2005 09:56 |