Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 02.07.2013, 05:12
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Jos on marmoritiskin holkkeja, niin EI.

Noissa tarvikevalmisteisissa on hyvinkin tuttu "efekti"

Minun profiilista löytyy vastaavia holkki "kuvia", toki nuo holkit on kuvattu irrallaa, kun nuo ongelmat loppu kuin seinään.....

-> en Malta olla siteeraamatta vanhaa sananlaskua; Jos Haluat Hyvän ja Halvan, osta ensin halpa, muuten Hyvä jää ostamatta......

P.s Onko tuokin HDJ-80 holkki?

p.s.s Hakkaa pistepuikolla noin nillin syvysiä koloja noin 3mm rasterilla tuohon puslaan, niin lähtee irti "itsestään"

eiku hojo. pitäskö tota nyt hoonata väljemmäs vaiko mitä?

Vanha 02.07.2013, 11:50
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
eiku hojo. pitäskö tota nyt hoonata väljemmäs vaiko mitä?
Joo, liian vähän välystä.

Mulla ei ole leiponut kiinni kuin hdj:n tarvike heloja, mutta ne onkin sitten leiponut sitäkin useammin.

Kaikki toyotalta ostetut on kasatessa olleet uskomattoman tiukkoja, (siis noihin avarrettuihin tarvikeversioihin verrattuna) ja yksikään ei ole leiponut kiinni.
-> jos tarvikehelat pitää hioa yhtä väljiksi, kuin puoli millä ajetut alkuperäiset, niin minä olen jättänyt vaihtamatta, jos ei ole vara ostaa alkuperäisiä.

Siis tuohon vanhaan toteamukseen: Jos Haluat Hyvän ja Halvan, niin osta molemmat: ja sullahan on jo halpa.
Vanha 02.07.2013, 16:35
Mestari

Perusasetus

Lainaus:
Joo, liian vähän välystä.

Mulla ei ole leiponut kiinni kuin hdj:n tarvike heloja, mutta ne onkin sitten leiponut sitäkin useammin.

Kaikki toyotalta ostetut on kasatessa olleet uskomattoman tiukkoja, (siis noihin avarrettuihin tarvikeversioihin verrattuna) ja yksikään ei ole leiponut kiinni.
-> jos tarvikehelat pitää hioa yhtä väljiksi, kuin puoli millä ajetut alkuperäiset, niin minä olen jättänyt vaihtamatta, jos ei ole vara ostaa alkuperäisiä.

Siis tuohon vanhaan toteamukseen: Jos Haluat Hyvän ja Halvan, niin osta molemmat: ja sullahan on jo halpa.
saaks tota holkkia tojotalta? mihin hintaan?

sitä nyt ziikailin ni toi on iha sika väljä ulko kehältä ja tiukka vetoniveleen.
Vanha 02.07.2013, 21:13
Legenda

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
saaks tota holkkia tojotalta? mihin hintaan?

sitä nyt ziikailin ni toi on iha sika väljä ulko kehältä ja tiukka vetoniveleen.
Tottakai saa toyotalta, eihän tuo auto ole kuin reilu 30v, taikka ainakin 25vuotias?

En muista ulkoa, mutta jos pitäs alkaa ennustaja eukoksi, niin 30e kipale (sis. kaikki kulut, ainakin oulussa myös txt viestin, kun noudettavissa; toimitusaikaan 3 vrk kannattaa varautua)
Vanha 03.07.2013, 07:36
Mestari

Perusasetus

Lainaus:
Tottakai saa toyotalta, eihän tuo auto ole kuin reilu 30v, taikka ainakin 25vuotias?

En muista ulkoa, mutta jos pitäs alkaa ennustaja eukoksi, niin 30e kipale (sis. kaikki kulut, ainakin oulussa myös txt viestin, kun noudettavissa; toimitusaikaan 3 vrk kannattaa varautua)
34€ ja huomenna 9.00 noudettavissa.
Vanha 06.07.2013, 19:28
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Perusasetus

missä mallissa hiacessa on pidemmät välitykset ku niissä alkupään uuskoppasissa?
Vanha 06.07.2013, 19:39
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Perusasetus

^^^siis joku kusinen holkki 34 paikallista rahaa??? on vanhan tojotan osat hinnoissaan....
Vanha 22.07.2013, 15:46
jolokkana jolokkana ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 01.12.11
Sijainti: siikalatva
Perusasetus

Lainaus:

Oulun Juhan Autossa pyysivät rj:n holkeista tänään puhelimessa 76 euroa kappaleelta
Vanha 22.07.2013, 16:20
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jolokkana Näytä viesti
Oulun Juhan Autossa pyysivät rj:n holkeista tänään puhelimessa 76 euroa kappaleelta
Jo melkein kannattaa kysäistä Kajaanistakin(No-Pan auto) , ainakin itse olen saanut mielestäni hyvät alennukset Ovh hintoihin nähden.

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vanha 23.07.2013, 02:55
Legenda

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jolokkana Näytä viesti
Minkä ikäinen RähJä? hinnan perusteella vois olla tuo uudempi, isommilla murroksilla oleva?

Noita pronssiholkkeja on toyotalla enemmän orkkiksena, kuin Tarviketoimittajilla samoihin autoihin... (mitat muuttuu jopa monta milliä, mutta "Kyllä tuo pienmpikin sopii/kestää", kukaan ei ole valittanut)

p.s minulta vois löytyä noita tarvikeholkkeja vajaa 10 kpl, 5 euroa/kpl, sisään ajettuna, 500-5000?? km kuvia profiilissa (sen verran vieläkin kirvelee, etten malttanut)

p.s jos ostat tarvikkeet, niin mittaa edes viivottimella, että on edes samaa kokoluokkaa. materiaalista maallikko ei voi sanoa mitään, ennen kuin tulee ongelmia.
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5058 03.09.2025 20:22
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21

Sivu luotu: 05:03 (GMT +2).