![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
HJ61 MMC |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Äijähän on joku fysiikan rohvessoori ![]() ![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
...tai lookinen ajattelu on kaupunkilaisnaisen tasoa
NuuBeri lausui tuossa äsken ku ajeltiin kuuluisat viimeiset sanat: "Jos me vaa pidetään öljyä konees nii se nissanin kone ei hajoa koskaan" eli se leikkaa kiinni ennen syksyä ja sitte lainataa se 603 pellin alle Ja severi -keometrian mestarisankari++ kävit ihmettelemässä takaylityksen pidentämistä ja koukun lyhentämistä, tässä sinulle vastaus:Pidempi perä+lyhyempi koukku=jättökulma vakio Kauhistuttaa tuo youngendumin (en osaa kirjoittaa sitä) takapään idea, kauhea työmäärä Mutta koska topikin alussa luvataan jotain tyyliin "tähän autoon on tarkoitus soveltaa mitä härskeimpiä ratkaisuja" nii pakkohan tuo on tehä Elikkäs takapään jousitusongelma ratkaistu. Ja iskari tulee keskelle akselia nii ei RAJUISSA kiihdytyksissä akseli hyökkää auton alle mutta joustot on aivan käsittämättömät
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#4
|
||||
|
||||
|
otan osaa päätökseenne
just sen takia mie en oo sitä viel tehny ku on nii vitust hommaa ja hyvä jos työ teette sen pioneerina vituiks nissaniin ni mie voin tehä sen melkee oikee jeeppiin miul ois kyl nyt lomaa ja sillee ni miehä voisin tulla auttaa kaljan juonnissa? ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja mitennii rakennetaan vituiksi? ![]() ![]() Jokatapaukses soon paree ku alakuperäänen vaikka kui pielee menis keksikääs lisää yhtä mielenkiintosia (ei kovin työläitä) ideoita niin aletaan toteuttaan jollain aikajaksolla. Meillä on auton rakentelupaikallekuitenki lähemmäs 40 km nii ei aina eheri ruuvata
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 11.10.2013 18:44 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() Otan btw ne sun akut mukaan huomenna ranchille jos innostun chevyn ruuvailun lomassa laturia vaihtamaan :P
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mä uhraudun. En halua että jätkien hurja rakentelutahti kärsii alkoholinperkeleen takia, joten uhraan itseni ja tuun sun kans hoitamaan sen kaljoittelupuolen.
__________________
HJ61 MMC |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Luulempa että tällä osalla saattaa olla osallisuutta vetosuhteen mukaan muuttuviin aurauskulmiin
![]() Olispa sorvi niin vois sorvata tonne rautaholkin ja kylkeen nippa
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#10
|
||||
|
||||
|
taas pitää vähän suunnitella...
Tarkennusta (pilkunn*ssimista) young n dumin ehdotukseen: Semi elliptical springssit on ihan perus lehtijouset niiku hojois jne ja tää mitä tarkotit on näköjään oikeelta nimeltään quarter elliptic spring systeemi. Ei muuten väliä mutta kuvia löytyy helpommin oikeella nimellä. ![]() Elikkäs meinasit että tehään seuraavasti??: Ajattelin että jos ei tekisi sitä kummallakaan tyylillä noista, vaan tekis akseliin korvakkeet mihin norran silmukat tulee suoraan pultilla kiinni ilman riipukkeita ja kiertymisen estämiseksi tractionbar ja sisuunnas liikkumiseen panhardi eikä muita tukivarsia. sitte mietin että ku ajaa vauhdilla kivee päin että kestääkö tollanen normi norra kun ei oo mitää 4-linkkiä apuna? ![]() Sitte mieleen muistu vanhemmista vehkeistä tuttu näky: Tuohan kantais auton tasamaalla mutta antaa ristiriipunnassa huomattavasti helpommin joustoja? ja tuohan ei vaatisi kuin tractionbarin ja kolmiotukivarren näin äkkiseltään ajateltuna. eiku... no kumminki. Mutta jos härskeilemään ruvetaan niin voihan sitä rakentaa vaikka kuinka monimutkasen systeemin ![]() Tähän viimeiseen sopis paremmin young n dumin lohkasu: "olis letkee ajella ja on joustoja" ![]() Edit: " sitte mietin että ku ajaa vauhdilla kivee päin että kestääkö tollanen normi norra kun ei oo mitää 4-linkkiä apuna?" paitsi jos tekee 2 kpl tractionbareja vähän hepposemmin molemmille puolille nii painoa ei tulis lisää ja ne tukis lehtiä Hmmmmmmmm tietää mitä suunnitteloo ens yön...
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 03.07.2013 21:59 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lada Niva "Das Boot" | samisami2 | Linkit | 4 | 22.10.2007 11:01 |
| tarinan opetus | bono | Jokes | 0 | 17.11.2004 16:44 |
| Viimeinen polli | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 30.06.2004 00:34 |
| Sony CPD-200/Dell P1110 - DAS Software for Tech? | Software | 0 | 05.12.2003 09:58 | |
| Das Experiment | mikk0 | Movies | 0 | 25.09.2002 23:10 |