![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mie sinuna laittaisin jotkut palikat lehtijuosien ja akselin väliin ja riippuja pikkasen pidemmiksi. Ja taitaa olla tuo etupää kohtuu tönkkö ajella, ku on tappiin asti kirrattu Mie ottasin sitä pikkusen alemmaksi, kun se kannoissa ja kivissä kuitenkin ylöspäin joustaa tuo retkukeula. Panssaria alle vaan et kärsii kolistella, sillä saattaa säästää pitkän pennin Hieno projekti toudellakin! ainakin täällä seurataan tätä
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
eikös tuos mersu ole 123? ja siinä om603? rikollista jättää se tonne navetan taakse
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
w124 ja kyllähän se 603 on
Takapää lepää kuormalehtien päällä, jos ne ottaa pois nii ei hyvä, eikä ne kuormalehdet oikee jousta sisäänpäin pitää varmaan kierteet rakentaa Tänään piti laitella laturi mutta ajeluksihan se meni ku ei malttanu Piti ottaa morsianehrokas kyyttihin nii näköö seki miten typerä harrastus tuo on Täs jää pian ehtoohalit saamatta ku katton uudestaan ja uudestaan incar videota missä auto luiskahtaa puuta vasten nii että ovi menee kasaan ja se huutaa "AAA PEILI!!!" ja nauran aiva vääränä ![]() ![]() ![]() Siitä mukava auto syöttöjen"säädön" jälkeen että se ei sammu missään tilanteessa Käyntiinki lähtöö laakista! edellyttäen että suihkuttaa reilusti pilottia ![]() Onkos kellään kokemuksia lehtijousien hitsaamisesta?? taitaa mennä aiva poikki pienestä rasituksesta? Meinaan jos vetäis tyynesti rälläkällä puolet poikki takaa ja jättäis lehdet tukivarsiksi kierteille ja hitsaa norrat kuormalehtiin? tai sitte pelli molemmin puolin ja pulteilla kirraa ne kiinni ettei akseli kierry liikoja. Niin ja kyllähän autoon on näköjään tullut yksi ja vain ainut vika kiihdyttäessä aurauskulmat menee aiva vinkkeliin nii ettei tiellä pysy ja tarkemman tutkiskelun jälkeen apusimpukka on vähän ottanu ihteensä![]() Ja sinä ryökäle joka väitit että etupää olis jäykkä kun sauvat tapissa niin sen verran voin sanoa että oot aivan oikeessa! mutta maastoauton pitää olla korkea niin on paljon vähäpätöisempi asia kuinka se joustaa
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#4
|
||||
|
||||
|
tehkää työ se mitä miu on pitäny tehä viimest 9 vuotta eli semi elliptical jousitus.
taka jouset nastan takaa poikki. kieppaa ne ympäri ja jotai tuki varviloita jeesiks. Wittu et on letkee ajella ja on joustoja! ![]() https://www.google.fi/search?q=semi+...tm%3B631%3B264 joteki noi en tiä toimiiks linkki ku ei oo nörtin vikaa ![]() ja joustoja : https://www.google.fi/search?q=semi+...tm%3B631%3B264
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Young n dumin ehotushan on huippu! Tuon toimivuus käytännössä kiinnostas ja ois varmaan halpa
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
MItenkähä letkeet jouset tuosta tulee, josKC:n alkuperäset katkoo? Olisko joku pienen kuorkin pakat parempia?
Mites iskarit...löytyykö tarpeeks pitkiä tarpeks halvalla? Tai sitte jotain jotku motonetin halvimmat tuplana, siis kun en löydä kuvaa... no akselissa kii oleva iskari on yläältä kiinni kahdessa lyhemmässä, jotka sitte kiinni rungossa. Iskareiden kiinnitys toisiinsa on niin että pitkästä on U- mallinen rauta, tietenkin käännettynä. Pitkä on kiinni U:n pohjassa ja pätkät U:n päissä. - kait systeemillä on joku nimikin, mut ei ny löydy. Joku tojota: http://www.off-road.com/aimages/arti...05956/0651.jpg Näytti olevan jonkilainen 4-tukivarsihässäkkä...tjsp. Just mietin cherokeen xj:n tukivarsihässäkän kopioimista taka-akselile...Alatpäät työntövarsista, sädettävä tulis ja yläpää..ihan mitä tahansa. Mites etuakseli....onko kellään tietoa mikä jäykkä akseli sopis välistysten ja leveyden osalta melko suoraa.
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Huomasin pahan epäkohdan edellisessä videossa. Siitä lisää seuraavassa:
__________________
HJ61 MMC |
|
#8
|
||||
|
||||
|
opettavaisia videoita pojilla
hienoa käsityötä henkka vois tulla oikoo tännekkin hienoa että oli hyvät suunnitelmat ensi
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
Vehkeet Paskana Racing Team |
|
#10
|
||||
|
||||
|
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuossahan ois munaa Sitte tekis akselin päälle korvakkeet missä on vaikkapa 3säätöreikää alatukivarret sitte osoittamaan keskiautoa kohti ikäänkuin upsidedown4linkreversemodesemiellipticalspringforc emodesuspensionsystemprofessional ![]() ![]() ![]() olis pajassa noita hojon ja pakettimersun pakkoja :P meinaan kc:n alkup pakat on jo väärään suuntaan kuoleentunu nii jos ne katkoo nii korkeus alkaa oleen aika lähellä teinigolfmk2 Jos joku haluaa ne 61 takapakat pelastaa nii suosittelen olemaan nopea ![]() en muista enkä jaksa tarkistaa kirjotinko jo, että apusimpukka ei tykänny etupään korotuksista ja nyt renkaat vetää toisiaan kohti kiihdyttäes pitää värkätä uus simpukka jostain ja vanhasta tehä kuskinpeilinpidike mallia kestävä En nyt kuolemaksenikaa muista onko w124 meses apusimpukka vai joku hammastanko-ohjaus???Toinen kyssäri, voiko millään olla mahdollista että kc:s olis sama rattiakselin poori ku fiat 127?? Olis meinaan fiius ralliratti mutta ensinnäki pitäis kc:n tyköö kävellä 8 autonmittaa jonka jälkeen 2 auton mittaa nokkoospuskas nii viihti turhanpäiten kokeella ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#12
|
||||
|
||||
|
NuuBeri tuli kaffille ja suunniteltiin vähän:
Elikkäs tuo ellipsisupsidesringdowntyyliin jouset ja tukivarsien sijasta vain yksi träksönbaar keskelle akselia. pakettimersun raidetangosta saamme lyhentämällä oivan pantteritangon.. vai mikä panhari sellaisia ainaki kuuklen kuvahaulla näkyy olevan oikeissa maastoautoissa o
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 11.10.2013 18:43 |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Onx toi koukku siksi, että voitte vetää sitä offiasuntovaunua?
Ja mix se on pienentyny noin paljon evo ykkösen ja kakkosen välissä? Ja ton kuvan mukaan meinaatte pidentää takaylitystä? En ymmärrä
__________________
HJ61 MMC |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lada Niva "Das Boot" | samisami2 | Linkit | 4 | 22.10.2007 11:01 |
| tarinan opetus | bono | Jokes | 0 | 17.11.2004 16:44 |
| Viimeinen polli | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 30.06.2004 00:34 |
| Sony CPD-200/Dell P1110 - DAS Software for Tech? | Software | 0 | 05.12.2003 09:58 | |
| Das Experiment | mikk0 | Movies | 0 | 25.09.2002 23:10 |