Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 29.06.2013, 18:57
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Nonii nyt on tutkittu ettei yhdessäkään lahten sinisessä oo sinistä sisässä joten vaihtoin vaihteeksi lapikkaaseen josta on näkyny tulevan purkkiruokaa kun ei aukea ko joka kymmenes tölkki siitä mistä pitääkin loput pitää raadella tölkinavaajalla paskaks jotta mitä seuraavaks??
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KõueKõmin 2013 19-21.04.2013 Kynnapas Tapahtumat 4 22.04.2013 19:32
Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! Rompe1 Chit-Chat 2543 18.03.2013 22:59
Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 Kynnapas Tapahtumat 7 01.03.2013 10:03
olut ja sit sätti junnu78 Chit-Chat 3171 12.04.2012 08:20
AUTOVEROMUUTOS 1.4.2012 JA AJONEUVOVEROMUUTOS 1.1.2013... Kylmit Chit-Chat 9 10.10.2011 15:40


Sivu luotu: 12:04 (GMT +2).