![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#19
|
|||
|
|||
|
Nonii nyt on tutkittu ettei yhdessäkään lahten sinisessä oo sinistä sisässä joten vaihtoin vaihteeksi lapikkaaseen josta on näkyny tulevan purkkiruokaa kun ei aukea ko joka kymmenes tölkki siitä mistä pitääkin loput pitää raadella tölkinavaajalla paskaks jotta mitä seuraavaks??
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KõueKõmin 2013 19-21.04.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 22.04.2013 19:32 |
| Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! | Rompe1 | Chit-Chat | 2543 | 18.03.2013 22:59 |
| Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 7 | 01.03.2013 10:03 |
| olut ja sit sätti | junnu78 | Chit-Chat | 3171 | 12.04.2012 08:20 |
| AUTOVEROMUUTOS 1.4.2012 JA AJONEUVOVEROMUUTOS 1.1.2013... | Kylmit | Chit-Chat | 9 | 10.10.2011 15:40 |