![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Elikkäs tällä hetkellä näyttäisi siltä, että offipalstan suositus olis bfg:n mt. Entäs sitten tämä general grabber? jostain luin, että hyvä olisi umpilumella ja talvella muutenkin, mutta sitten taas, että ei kestä tuota sepeliä? Nexenistäkään ei tunnu oikein tietoa löytyvän, kellään kokemusta? GT radialistakaan löydä oikein mitään, mutta olisi kyllä hinnalleen kilpailukykyinen, ku olisi kuitenkin alle 100€ kappale. Syy miksi uusio renkaat on siirretty mappiin Ö on yksikertaisesti se, että ne eivät kestä ku vuoden verran ku on alla kesät talvet.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toki uusi on uusi ja uuden takuulla eikä se viallisen rungon riski ole yhtä suuri kuin uusiokumeilla. Eikå välttämättä hinta erokaan ole merkittävä jos vertaa rengasliikkeen hintaa uudelle kumille ja nettioffikaupan hintaa pinnatulle. Itelle tullee seuraavaksi kierros km2 : sia koossa 35/12.5-15...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ääni STT:lle, kestää hyvin ja pitää kesät/talvet.
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Minkä painoinen auto sulla on? Ainakin pajero oli aivan pulkka mudterraneilla talvella,kesällä ehdottoman ok.
Nyt mulla 3500 chevy pick-up paripyörä takarenkailla ja m/t toimii jotenkutn jos ei mitään äkkinäistä tule vastaan talvella. Ajettu 45 th/5 v. ja vielä sentti pintaa mutta nappuloiden väleistä halkeilleet ja kumi tullu kuivaksi/liukkaaksi. Seuraavat on noi km2:set,jos talvipito ois parempi.Käyttö 70 maantie ja 20 hiekkatie 10 poistieltä. Siis pointti oli että kevyessä autossa toi m/t on talvella pulkka,mutta kantavuuksien ylä rajoilla välttävä. Niin ja kokona on 255/85-16 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
cooper stt sanoisin kanssa,erittäin hyvät kokemukset oli 35" just tilasin uudet 33" taas toimii metässäkin ja hyvät tiellä eikä tosiaan kulu nopeesti
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Täältä ääni BFG MT KM2:lle, kelpo rengas talvellakin kun pitää järjen kädessä, soralla ja maantiellä on MT:ksi suorastaan hyvä. Itse asiassa, ainakin Jeepissä rengasmelu mutikoilla asvaltilla on pienempi kuin äiteen vm. '11 Golf Plus ensiasennusrenkailla
![]() Noi tuskin on kovin painavaan autoon tulossa rengaskoosta päätellen, 235 leveä pitänee aika hyvin kuitenkin talvellakin.. Oma kulkine painaa ~2000kg ja hyvin pärjännyt 32 x 11.50 renkailla pari talvea.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ja verrattuna MT KM2:een omien kokemuksien perusteella paremmat tiellä ja kestää pidempään. Käsittääkseni myös kyljet lujemmat mitä MT KM2:ssa.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Elikkä siis auto euroopan mallin Ford Ranger, johon tämä rengas tulee..
Millaisia kilometrimääriä on porukka päässyt tuollaisella mk2:lla? Cooper STT myös vaihtoehtona kiinnostava äkkiseltään tuohon kokoon vaikea löytää, tai ainakin viime yön googlailujen perusteella. 570 löytyi nyt halvimmillaan tuo mk2:nen netin ihmemaasta. Kenelläkään tosiaan ole kokemusta tuosta Grapperista? Insan uusio rengas sarjoja oli ne mitä ajoin loppuun. toiset oli saharat ja toiset oli traction trackit. Tuota traction trackin veroista menijää ei minulla ole toisia ollut. Melutasohan noissa oli aivan uskomaton. Tuli vielä mieleenmi, että millainenhan tuo cooper s/t rengas olisi? |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Omat kokemukset kertoo että tuo KM2 on oikeinkin hyvä rengas tielle,ainakin oman pajeron alla,autohan vaikuttaa myös paljon renkaiden meluun ja erimerkkiset/malliset auto käyttäytyy erillä tavalla samoilla renkailla,myöskin KM2 on hiljaisempi kuin entiset Humpuukin DynaproMT,pito talvella parempi,eihän tuo talvi rengas ole muttei niin huono kuin monet antaa ymmärtää.
Cooperissa on varmasti lujempi kylki,BFG:llähän se on kuin kumpparin varsi verrattuna moneen muuhun merkkiin.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suosituksia pätkämaastureista | macro | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 18.06.2012 21:41 |
Suosituksia hyvästä peltikorjaamosta | landman | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.03.2012 00:13 |
microhifi/dvd suosituksia? | ärjy | Chit-Chat | 0 | 15.10.2011 16:30 |
Suosituksia LA laitteistosta pajeroon? | kallekoo | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.02.2008 17:55 |
Suosituksia GM:n osiksi? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.05.2003 08:17 |