![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
Kestääkö mulla mikään?
Vähän kuin longfield? Tai jotain muuta sellaista? Nyt 36X13,5x16 Iroc:it alla ja juutuin suokuraan, pikku pakki, eikä edes hapella vaan ihan varoen yritin ja niinhän se vaan räjähti kuskin murros ja vetarin pää ihan paskaksi. Etulukko oli mennessä päällä ja otin pois kun olin varovasti pakilla koittanut. etuakselista oli kuitit uusista laakereista ja murroksista ja uusilta ne näyttikin, GKN merkkiset? Ei tässä muu ota kaaliin kuin se että aina menee vetarista rihlat kun murros hajoaa, kyllä niitä murros-niveliä on entisenä toyota-miehenä liikaa vaihdeltu, ei se harmita mutta se pirun vetari.
Ainahan kuitenkin kaikki olen rikki saanut mihin olen koskenut... Vastaanotetaan hyviä linkkejä/vinkkejä mistä alan tilailemaan vetotikku(j)a. Murroksia löytyy saksalaisena paikalliselta varaosa kaupalta melko sopivasti.
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
| Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
| Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
| Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
| Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |