![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
vaihoin itelle tollasen asuksen DSL-N55U purkin ja oon ollu ihan tyytyväinen.Kantama ja wlan-nopeus verrattuna aiempaan telehelliin parani merkittävästi.Kallishan toi on adsl purkiksi (99€), mut on siinä sentään 3 antennii .
|
||||
|
||||
|
Tää oikeastaan ratkeskin jo...
Dnan liittymä - uus tilalle - veloituksetta !!!
|
||||
|
||||
|
Minkäs purkin sait. Just vaihdoin kans ja telewellin tilalle tuli Intenon purkki welhokaupasta.
|
||||
|
||||
|
Ei tiedä vielä...
|
|||
|
|||
|
Vanhukset tilasi mökille adsl linjan saunalahdelta. Niiden purkki on kyllä varmaan maailman paskin mahdollinen. Sitä ei voi konffaa millään tavalla. Helvetin pitkä wlanin salasana, mitä et voi vaihtaa. Vanhuksilla on seinällä lappu missä lukee tuo salasana kun ei ne sitä muista. Myöskään wlanin tunnusta ei voi vaihtaa.. Itse en olisi koko purkkia edes ottanut vastaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Just testailin tuon Intenon purkin wlanin kantavuutta ja on se ihan paska.
Ulko-ovi jos on kiinni niin pihalta ei saa yhteyttä. Telewellin purkilla sai yhteyden vielä naapurin pihaltakin.
|
|||
|
|||
|
Mikä Inteno? Mulla on FG-500 ja se ainakin häviää D-linkin N-mallin Wlanille pahasti, vaikka pitäisi olla myös N-versio.
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Adsl modeemi 2kpl | sako | O/M/V Muut | 3 | 01.05.2013 19:02 |
| Ostetaan langaton modeemi | Rekisteröimätön | O/M/V Muut | 3 | 05.10.2008 20:41 |
| Myyty Langaton ADSL modeemi | Ex_inkkari | O/M/V Muut | 3 | 23.08.2008 22:25 |
| M:Läppärille sopiva langaton modeemi | Hujane | O/M/V Muut | 4 | 17.02.2007 14:39 |