![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Moi,
kannattaisko tarkistaa air bypass valve, pitäis löytyä jostain "rear of engine bay", en oo itse tuota vielä hiplannut kun tyhjäkäynti on taas ~OK, talvella tuppas sammuileen jonkun kerran kun kovan kengityksen jälkeen löysäs nopeesti kaasun ylös. Korjaamokäsikirjan perusteella vois olla vaikka jonkunsortin askelmoottori jota ecu (eikun se matolaatikko) ohjaa kiinni ja auki. Ja tyhjäkäynnin seokset vois olla kans pielessä, kolmepuolikkaassa on sen säätöön kuusiokoloruuvvi ilmamäärämittarissa. Ohjekirja tais ehdotella kuuttasataa rundia mutta joku 700-800 toiminee kans tyhjäkäyntinopeutena. Härveli, joko sait uudet kärjet pelaamaan? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: katkojan kärjet rankkuun | kokkolanpoika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.04.2007 09:00 |
O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
73 Rangen kärjet,kysymys? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.03.2005 20:21 | |
Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |