Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 29.08.2004, 12:35
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,

kannattaisko tarkistaa air bypass valve, pitäis löytyä jostain "rear of engine bay", en oo itse tuota vielä hiplannut kun tyhjäkäynti on taas ~OK, talvella tuppas sammuileen jonkun kerran kun kovan kengityksen jälkeen löysäs nopeesti kaasun ylös. Korjaamokäsikirjan perusteella vois olla vaikka jonkunsortin askelmoottori jota ecu (eikun se matolaatikko) ohjaa kiinni ja auki.

Ja tyhjäkäynnin seokset vois olla kans pielessä, kolmepuolikkaassa on sen säätöön kuusiokoloruuvvi ilmamäärämittarissa. Ohjekirja tais ehdotella kuuttasataa rundia mutta joku 700-800 toiminee kans tyhjäkäyntinopeutena.

Härveli, joko sait uudet kärjet pelaamaan?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: katkojan kärjet rankkuun kokkolanpoika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.04.2007 09:00
O: rangen V8 jutkula O/M/V Muut 1 08.12.2005 22:39
73 Rangen kärjet,kysymys? Tekniikka & Jutustelu 4 23.03.2005 20:21
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Rangen PTO sippis Tekniikka & Jutustelu 0 29.07.2003 11:18


Sivu luotu: 19:28 (GMT +2).