![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#30
|
|||
|
|||
![]()
Onko joku syy minkätakia näissä toteutuksissa käytetään tota FSJ:n 6.75" pitmania? Katselin tossa katalogeja ja huomasin, että el camino/chevelle käyttäis 5" pitmania, joka on sama pituus kuin volvon alkuperäinen. Tuleeko simpukasta kierrokset vastaan ja renkaat ei käänny tappiinsa vai jotain muuta ongelmaa?
Koitin käännellä molempia simpukoita lattialla laidasta laitaan ja näytti siltä, että ei pitäs olla mitään syytä miksei caminon pitman arm kelpaisi? Tällä saattais säästyä sen poikkipalkin katkaisulta ja saada se simpukka vielä sopivan alas pois tieltä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvoon turbodiisseli | moggirange | Maasturiprojektit | 11 | 04.02.2012 21:47 |
Volvoon levyjarrut | 6x6 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.06.2008 21:30 |
Kärjetönsytytys volvoon | ToHo | Linkit | 2 | 20.09.2007 12:34 |
VOLVOON renkat ??? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.04.2006 22:22 | |
Kahlaussarja volvoon | A45 | O/M/V Muut | 0 | 04.07.2005 12:05 |