|  |   | 
| 
 | |||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   Olet siis koittanut sillä mokkulan ohjelmalla avata yhteyttä verkkoon? Vai jostain pikakuvakkeesta suoraan selainta auki? 
 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

Koneessa ei ollu valmiina pika kuvaketta mokkulalle.se tikku asensi itse itsensä,jolloin tuli pika kuvakekkin.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Sauniksen tikussa on valikossa mulla ainakin kaks eri vaihtoehtoa jotta saunalahti tai elisa. Ja oletusasetuksena oli elisa niin ei toiminut ennenkuin laittoi täpin saunalahden kohdalle. 
				__________________ Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Mulla soneran tikkun ohjeissa lukee että ensimmäisen asennuksen jälkeen rupee toimiin viimeistään vurokauden sisällä. Mulla meni jotain nelisentuntia ennenkun alkoi toimiin. Siis uusi käyttämätön tikku. 
				__________________ ################# Tää on ihan helpporeitti. ################# | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

ehkä varmistelua mut onkos sopimus viel voimassa..?

__________________ Emmie tiiä | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

eipä toiminu tälläkään tikulla mikä on tässä minun koneessa tällä hetkellä.. jospa vähän ensin kokeilis vasaralla koputella..   | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

jaas mikä käyttis siinä on? ootko koittanu verkko ja jakamiskeskuksesta kattoo et mitäs siellä näyttää..? kokeile lipun kuvalla oikeesta alanurkasta se ratkaise tietokoneen ongelmia juttu. miula on windows 7 et neuvoja siihen on mut kasia en oo käyttäny ku gigantin esittelyssä toistaseks   
				__________________ Emmie tiiä | 
|  | 
| Luokat | 
| ongelma, probleema, tietokone | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Mitsu L200 kone propleema | timpe86 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 07.07.2012 18:18 | 
| lj 70 propleema | svon ukko | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.04.2012 08:26 | 
| 4runner laatikko propleema | kaistapää | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.02.2009 21:58 | 
| O: tietokone | veejii | O/M/V Muut | 3 | 07.08.2006 09:26 | 
| soa projektin kuvia + propleema? | tare | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 19.11.2004 13:21 |