![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Onko 410,413 ja samuraissa samanlaiset penkkien kiskot eli siis sopiiko esim kympin penkit kiskoineen päivineen 413:seen?
Jarella olis myynnissä kympin penkit kiskoineen ja kun kotonani en voi hitsailla niin helpommaksi tulis vaan ruuvata penkit kiinni tohon omaan 413:seen. Äkkiä tulis mieleen että sopii mutta varmistellaan nyt kuitenkin.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole 100% varma tieto mutta veikkaisin, että penkit voi asentaa ristiin. Selviää kokeilemalla
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan mitään vaikutusta jos 413 laatikon kannattimen kumin vaihtaan hieman korkeampaan?
Oli toi vanha kumi ihan valmis niin kävin korjakumista hakeen transitin moottorin kannatin kumin mikä meni suoraan samoille kierteille kuin vanha kumi.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ei kai muuta ku laatikko nousee, itellä jakolaatikon kumit vaihdettu korkeampiin
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Olisko kellään koneelle tallennettuna sj413 sähkökaaviota?? Olis hieno homma jos löytyis
![]()
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ilmeisesti tarkoitus on estää riipuketta muljahtamasta väärään asentoon ulosjoustossa, mitä todellisuudessa ei edes voi tapahtua.
__________________
-Pauli- |
#9
|
||||
|
||||
![]()
tuo on juurikin tarkoitus esim.peruutat vaikka ojan penkkaan niin että jousen pää osuu maahan ja muljahtaa riippu ympäri, siitä sitten ei enää pitkälti ole jousen katkeamiseen, ja on noi ihan tehdasvalmisteet samuraissa ainakin.
__________________
KYM#4 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Jospa siis rälläköi veke, mutta hitsaa jonkinlaiset tapit, mutta niin että liike on pari senttiä isompi.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Toimii noinkin tai sitten laitat ns. bumerangi riiput.
__________________
KYM#4 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Ehkä sitten myöhemmin. Nyt ei ole mahdollisuutta työstää tollasia ja auto pitäs saada Jussiks ajokuntoon
![]() |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |